Skoda s-a bucurat de success la vânzări pe acest început de an și a anunțat un record istoric la acest capitol.
Februarie 2018 a fost cea mai bună lună februarie din istoria cehilor, după ce aceștia au reușit să livreze către clienți un număr de 92.800 de vehicule, cu 14.3% mai multe decât în februarie 2017.
Skoda s-a lăudat cu performanțe bune în piețe precum China (+30.6%), Germania (+17.6%), Rusia (38.6%) și Turcia (+79.3%).
Octavia a rămas cel mai bine vândut model de la Skoda, o contribuție importantă la performanța din februarie având și modelele Fabia, Rapid, precum și SUV-urile Karoq și Kodiaq.
În România, Skoda a vândut 900 de mașini, cu 22.8% mai multe decât în luna februarie 2017.
Vânzările Skoda pe regiuni, la nivelul lunii februarie 2018:
Europa de Vest | 38.300 | +10.2% |
Europa Centrală | 18.400 | +6.1% |
Europa de Est | 3100 | +10.8% |
Rusia | 5900 | +38.6% |
China | 19.600 | +30.6% |
Turcia | 2200 | +79.3% |
India | 1400 | +16.8% |
Cele mai căutate modele Skoda au fost Octavia (31.800 de unități), Fabia (16.400), Rapid (14.500), Kodiaq (10.200, cu o creștere de peste 500%) și Superb (11.300).
Via Skoda
Voi nu aveti accesati un configurator sa vedeti asta,chiar nu stiti asta?Ce bani castigati voi daca la o masina compacta,de cca.18-20000euro Skoda o da cu 22-26000?!!
Cinste lor si grupului dar mie,in Romania mi se par EXAGERAT de scumpe produsele Skoda!
@Moldovean : sa stii ca acele mult discutate faruri sunt percepute de fapt de un numar foarte mare de clienti ca fiind un element original , de fapt dupa cum vezi cifrele o dovedesc. Filozofia de design la Skoda este foarte simpla , trebuie sa aiba linii curate, temperate , clasice , care sa nu deranjeze nici peste 10-15 ani si care sa inspire si un minim nivel de eleganta si prestanta. Iar acele faruri nu strica cu nimic aceasta filozofie.