Esential
0.74 | euro reprezintă costul înregistrat de T.27 pentru a parcurge 92 de kilometri. |
0.6 | litri/100 de kilometri ar trebui să consume un automobil conventional pentru a putea echivala performanţa lui T.27. |
0.74 | euro reprezintă costul înregistrat de T.27 pentru a parcurge 92 de kilometri. |
0.6 | litri/100 de kilometri ar trebui să consume un automobil conventional pentru a putea echivala performanţa lui T.27. |
În fiecare an, o competiţie botezată Royal Automobile Club Future Car Challenge îşi propune să testeze eficienţa vehiculelor electrice. Anul acesta, la start s-au aliniat 65 de vehicule, semnate de 11 constructori auto de renume. Printre ele s-a numărat şi micul T.27, vehiculul creat de Gordon Murray pentru a revoluţiona segmentul maşinilor electrice.
Surprinzător sau nu, modelul britanic a reuşit să îşi adjudece premiul cel mare la trei categorii, surclasând toată competiţia din segmentul său şi nu numai. La final, T.27 a fost desemnat cel mai eficient model electric din lume.
Pentru a merita o asemenea distincţie, maşina lui Gordon Murray a parcurs o distanţă de 92 de kilometri, trasată între oraşul Brighton şi Londra, complet electric. Costul estimat pentru această distanţă a fost de 0.74 de euro, echivalentul a 3.2 lei. Organizatorii au decis că T.27 a reuşit echivalentul unui consum record, imposibil de atins de un vehicul convenţional: numai 0.67 litri/100 de kilometri şi emisii de doar 37 g/km.
Gordon Murray a decis că evenimentul desfăşurat la Londra este o ocazie potrivită pentru a expune în premieră noul T.27, o creaţie revoluţionară în materie de autonomie, siguranţă şi modularitate. Potrivit datelor publicate de oficialii competiţiei, maşina lui Murray a demonstrat că poate rula pe o distanţă de 160 de kilometri după o încărcare de numai 4 ore.
Se explică astfel performanţa micului vehicul în faţa unor nume mari din industrie ca Volkswagen sau Toyota.Gordon Murray a ţinut să precizeze că T.27 "este un mare pas înainte. Succesul de anul acesta, alături de cel de anul trecut, înregistrat de versiunea pe benzină T.25, demonstrează că structura extrem de uşoară a unui vehicul poate reprezenta soluţia care rezolvă problemele de eficienţă."
via | telegraph
este clar o masina de oras.
- toate firmele care utilizeaza matizuri pt agentii din teritoriu se pot reorienta spre asa ceva foarte simplu
- utilizatorii privati care merg la servici cu masina proprie din varii motive ar folosi cu succes asa ceva.
- atat avantajul dimensiunilor cat si cel al consumului