Record de consum în China: 1200 de kilometri cu un plin pentru Skoda Superb 1.4 TSI
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Pentru a-şi impresiona potenţialii clienţi din China, Skoda a încercat să realizeze un record de autonomie cu unul dintre cele mai bine vândute motoare pe benzină din gama modelului Superb. Vorbim de unitatea TSI de 1.4 litri şi 125 de cai putere cuplată la o transmisie automată DSG.
Încercarea a avut loc pe parcursul celor 1200 de kilometri dintre Shanghai şi Beijing, iar reuşita acesteia duce la o premieră absolută în lumea auto: este pentru prima dată când un model de segment superior reuşeşte să "lege" cele două oraşe cu un singur plin de carburant. La finalul încercării, consumul mediu al modelului ceh a fost de 4.5 litri/100 km, iar în rezervorul de 60 de litri a rămas combustibil care i-ar mai fi permis lui Superb 1.4 TSI să parcurgă încă cel puţin 100 de kilometri.
Maşina care a realizat acest test de consum nu a fost modificată în niciun fel, iar traseul a fost parcurs pe autostradă, în condiţii normale de trafic. "Rar am condus o maşină pe o distanţă atât de mare care să-mi ofere atât confort şi un astfel de consum", a spus la final Li Zhi, un cascador popular în China care a fost ales de Skoda pentru a pilota maşina pe parcursul acestui test.
via | Skoda
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Skoda in Romania
-
Skoda Citigo facelift Preţ: 7.645 - 11.280 €
-
Skoda Fabia Combi facelift Preţ: 12.494 - 17.441 €
-
Skoda Fabia facelift Preţ: 9.960 - 16.683 €
-
Skoda Karoq Preţ: n/a - 29.318 €
-
Skoda Kodiaq Preţ: 20.805 - 35.827 €
-
Skoda Octavia Combi facelift Preţ: 17.077 - 32.731 €
-
Skoda Octavia facelift Preţ: 15.643 - 32.206 €
-
Skoda Rapid facelift Preţ: 12.264 - 18.351 €
-
Skoda Rapid Spaceback facelift Preţ: 13.589 - 18.439 €
-
Skoda Superb Preţ: 21.560 - 38.494 €
-
Skoda Superb Combi Preţ: 21.904 - 39.453 €
Ultimele stiri din General
-
Producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. (22.11)
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
Astfel cam maricel consumul pt o masina lasata sa curga la vale... ;)
Sunt curios un consum in sens invers cat ar fi fost?...
Rusine Skoda, rusine VAG !!!
Si ma gandesc cati pun botu' la astfel de recorduri.........
consumul asta il poti scoate,depinde foarte mult de stilul de condus,daca ai un stil de condus agresiv nu ai sa scoti niciodata consum mic.
Si de la Brasov la Constanta exista diferenta mare de altitudine, asta nu inseamna ca spre Constanta vei consuma mai putin, iar spre Brasov mai mult, pt. ca drumul nu e drept si direct, ca sa fii in panta continua.
Doamne, sper ca n-aveti permis, ca la iq-ul vostru sunteti un pericol public!
"Beijing is situated at the northern tip of the roughly triangular North China Plain, which opens to the south and east of the city. Mountains to the north, northwest and west shield the city and northern China's agricultural heartland from the encroaching desert steppes. The northwestern part of the municipality, especially Yanqing County and Huairou District, are dominated by the Jundu Mountains, while the western part is framed by the Xishan Mountains. The Great Wall of China, which stretches across the northern part of Beijing Municipality, made use of this rugged topography to defend against nomadic incursions from the steppes. Mount Dongling in the Xishan ranges and on the border with Hebei is the municipality's highest point, with an altitude of 2303 m."
Eu zic sa nu te mai uiti pe wikipedia.caracal :))
Nu am stiut nici eu dar eram convins ca e o alta "manarie" gen E-Tron 1.600 Nm si din acest motiv am cautat pe wikipedia.
Dc gresesc...imi cer scuze!
Eu ti-am explicat cu totul altceva, dar se pare ca tot n-ai inteles. Eh, cer si eu de unde nu-i...!
@yok
"pentru o benzinara este destul de mult"
In primul rand, o spui de parca un motor pe benzina este cel economic si nu unul diesel. Adica un lucru foarte comic... un fel de...zapada este neagra.
In al doilea rand, da-mi niste exemple de motoare pe benzina cu un consum mai mic.
Consum scos de tine, de preferabil, cu un motor pe benzina. La orice masina, de care vrei, chiar si clasa mini.
Trecem cu vederea ca aici e vorba de un Superb de 1500 kg.
Era o propunere retorica pt. ca eu stiu deja raspunsul, adica nu ai exemple reale. Eventual doar inventii.
Prin urmare, simpla si scurta ta propozitie m-a facut sa cred ca ai avut un accident de mic.
Acum intelegi?
In primul rand, tu singur te "bati".
Ai e vorba de un consum de 4,5% cu o masina mai grea si nu de 5,7% cu o masina mai usoara, pe care l-ai scos tu.
In al doilea rand, consumul pe care l-ai scos tu, este obtinut la 90 km/h, in afara orasului, adica acolo unde orice masina are cel mai mic consum.
In schimb, cu un diesel, consumul scos de tine, il obtii destul de usor, cu un stil corect si eficient, IN ORAS, ceea ce este o mare diferenta.
Deocamdata, oricat de mult a progresat tehnologia motoarelor pe benzina si in special cele turbo, nu poate depasi un motor diesel, in sensul bun, in ceea ce priveste consumul de combustibil.
Deci consumul tau de 5,7% cu un TSI de generatie noua nu este exceptional.
Exceptional este cel din acest articol. 4,5% cu o masina destul de grea.
Sa inteleg ca 4.5% cat a scos intre Beijing şi Shanghai a fost facut in oras?E clar ca l-a facut in afara si nu in oras,a si in China au drumuri nu ca in romania ulite
Consum de 4.5% se poate atinge nu este imposibil,nu se precizeaza viteza in articol,masina poate a fost echipata cu cauciucuri cu rezistenta redusa,nu s-a folosit ac-ul etc.,s-a mers la consum ca sa spun asa,masina avea si dsg care stie si sa schimbe eficient(cazuri in care schimba si la 1500 rot/min)
A mai fost prezentat aici,acu ceva timp un articol in care o fabia a facut cu un plin 2000 km,si a scos un consum de 2.7%,adevarat sau fals?
Da, greseala mea. Aveam impresia ca ai zis TSI.
Cand am zis de consum in oras, vorbeam de comparatia cu motoare diesel, nu de acest articol. Si asta pt. ca propozitia ta sugera ca un motor pe benzina este mai eficient.
Iar consumul ala de care zici la Fabia, nu cred ca este la un motor pe benzina in niciun caz. Nu tin minte articolul.
Apoi, nu vorbim de Fabia. Repet, vorbim aici de o masina mare si relativ grea.
In alta ordine de idei, degeaba ai DSG daca apesi pedala de acceleratie ca taranul. Ca orice cutie automata si DSG-ul schimba vitezele in functie de cat de tare apesi pe acceleratie.
Daca nu stii cum sa dozezi acceleratie, adio eficienta!
Pentru oras este recomandat o masina de cilindree mica si pe benzina,dieselul este pentru drumuri lungi
La fabia era un 1.2 tdi,nu ma refeream la motor,ci la stilul de condus m-am referit
Nu uita de la ce am plecat: "pentru o benzinara este destul de mult".
Apoi eu ti-am explicat cu exemple ca aberezi....si tu mi-ai dai exemplu de cel mai mic consum, la Fabia, tot diesel.
Deci te-ai cam "batut" singur.
"Pentru oras este recomandat o masina de cilindree mica si pe benzina"
Cine recomanda? Niste netoti. Iar vb. prostii.
Ia zi-mi cati iti consuma MPI-ul tau in oras. Sunt sigur ca nu scade sub 9-10 litri%.
Nici un motor cu cilindree mica, pe benzina, nu prea scade sub 7.
De ce sa nu consum cu 3-4 litri% mai putin cu un diesel? Ca recomanda un "copac" asa?
Ah, ca dau mai multi bani pe el la achizitionare? Da, asa-i, dar banii economisiti cumparand un "benzinar " nu-i pui la saltea ca sa-ti cumperi benzina cu ei.
Ii cheltui imediat pe altceva.
Si tot imediat te vei lovi de un consum de 10 litri % in oras si-ti trece imediat bucuria ca ai luat masina mai ieftin.
Cu totul altfel te simti cand scoti 6% in oras si vreo 3,8-4% in afara.
La faza cu fabia am ajuns,nu pentru motor ci am vrut sa spun ca cu 45 de litri face 2000 km intr-un regim de condus ECONOMIC(la o utilizare normala nu ajunge la 2000 km,cel mult 1500km)aceleasi lucru se aplica si la superb-ul in cauza(1200km eco,900 km normal)
E posibil sa scoti consum de 4.5% cu un benzinar din asta nou,cum am spus mai sus,tehnologia evolueaza nu mai suntem in epoca de piatra(motoare noi,cutii de viteze facute sa iti ofere un maxim de performanta/consum,forma aerodinamica)
Stie toata lumea ca 1.6 mpi nu este un motor economic,nu inteleg de ce mai intrebi de consum,
STILUL DE CONDUS INFLUENTIAZA CONSUMUL CHIAR DACA E DIESEL,BENZINA SAU GPL
Eu am scos de la Brasov la Bucuresti si inpoi cu Honda Accord 2.0 benzina 155 cp 5,4% deci nu este mare scofala.
EVIDENT!
Se vede undeva in comentariile mele ca nu sunt de acord cu acest lucru?? Daca ai simtit nevoia sa-m spui doar, stai calm ca stiu mai bine ca oricine, poate, acest lucru.
Numai ca nu are treaba cu discutia noastra si iar uiti de unde am plecat: "pentru o benzinara e destul de mult".
In conditii de exploatare corecte si eficiente, un diesel consuma mult mai putin, oricare ar fi "benzinara", oricat de evoluata ar fi si oricat de economic ar fi condusa.
Asta e un lucru CLAR, stiut de toata lumea si care se poate dovedi foarte usor, oricand.
Si deja am vorbit mult prea mult despre un lucru penibil.
Am incercat sa-ti explic un lucru arhicunoscut si penibil, ca zapada este alba, iar tu tot n-ai reusesti sa dai exemple de motoare pe benzina cu un consum in viata reala care macar sa-l egaleze pe asta din articol si la o masina relativ grea.
In schimb, eu iti pot da o gramada de exemple de motoare diesel care scot cu usurinta acest consum in afara, dar mai pot adauga si cateva care scot acest consum chiar si in oras, adica ceea ce o "benzinara" probabil nu va reusi sa faca in urmatorii 10 ani.
Prin urmare, propozitia:" pentru o benzinara este destul de mult", este stupida si lipsita de orice ratiune, logica, etc.
Tu o tii pe a ta,ca un motor pe benzina nu poate scoate un consum apropiat de cel al unui diesel
Spune tu un exemplu de diesel care scoate 4.5% in oras,da nu un oras cu 2 semafoare sau noaptea.
Pentru o benzinare este destul de mult,nu e lipsita de nimic,nu vad nimic stupid,lipsa de logica,etc. e ca si cum ai spune ca un om poate trai fara mancare o luna de zile,posibil dar nu toata lumea poate
Ca sa poti sa-ti sustii ineptia "pentru o benzinara e destul de mult", trebuie sa dai un exemplu de motor cu un consum mai mic de 4,5%:))) sau nu intelegi sensul cuvintelor?
Eu iti spun sa te uiti singurel la datele tehnice ale masinilor ca n-are rost sa-mi bat eu capul degeaba.
Este posibil sa gasesti 2-3 motoare pe benzina la niste masini foarte mici si f. usoare si CAM ATAT, care sa consume doar pana aproape de 4,5 % in afara. Niste exceptii care nu fac decat sa intareasca regula consumului unui diesel.
In schimb, cam TOATE motorizarile diesel de la orice marca vrei tu, scot 4,5% si sub, IN AFARA.
Iar IN ORAS, cu absolut toate motorizarile diesel de la 1600 cmc in jos, se poate obtine acel consum, in orase mari, dar cu un anumit stil de condus eficient si corect pe care putini oameni il stiu.
Dupa ce studiezi cu atentie datele tehnice de la mai multe masini, ai sa-ti dai seama si singur ca esti intr-o eroare totala.