Esential
2617 | kilometri este recordul de autonomie cu un singur plin, înregistrat de VW Passat 2.0 TDI. |
2.8 | litri la 100 de km este media de consum înregistrată de soţii Taylor. |
2617 | kilometri este recordul de autonomie cu un singur plin, înregistrat de VW Passat 2.0 TDI. |
2.8 | litri la 100 de km este media de consum înregistrată de soţii Taylor. |
Volkswagen a reuşit să doboare din nou recordul de autonomie cu un singur plin de rezervor. De această dată s-a întâmplat în Statele Unite, un cuplu de americani reuşind să bată cu mult performanţa anterioară, stabilită în Europa, care măsura 2465 de kilometri.
Dacă atunci recordul a fost stabilit cu un Passat BlueMotion echipat cu motor 1.6 diesel, de această dată a fost folosită noua generaţie a sedanului mediu, echipată cu motorul 2.0 TDI de 140 de cai putere.
John şi Helen Taylor, un cuplu cu experienţă mondială când vine vorba despre teste de consum (peste 90 de premii câştigate), au reuşit să parcurgă o distanţă de 2617 kilometri cu un singur plin.
Cuplul şi-a început călătoria în data de 3 mai 2012 în Houston, Texas, şi a încheiat-o două zile mai târziu, după ce atraversat nouă state, în Sterling, Virginia. Pentru a face din traseul lor o călătorie cât mai realistă, cei doi au circulat doar ziua, s-a schimbat mereu la volan, nu au condus mai mult de 14 ore în fiecare zi şi au avut cu ei un bagaj care cântărea 55 de kilograme.
Pe parcursul celor trei zile, soţii Taylor au reuşit să înregistreze un consum mediu de numai 2.8 litri/100 de kilometri.
După stabilirea recordului, John Taylor a declarat: “Suntem bucuroşi că am reuşit să doborâm recordul de autonomie cu un singur plin. Passat TDI a fost o maşină excelentă pentru această călătorie. Oferă suficient spaţiu în interior şi în portbagaj, însă este destul de economic pentru a ne ajuta să atingem acest record.“
via l VW
Consumul ala putea fi real doar daca 50% din drum ar fi fost vale, scos din viteza... si restul de 50% ar fi fost perfect drept...
Vai ce sa-ti povestesc, un cuplu de americani s-au decis ei ca vor sa mearga la sange pentru consum peste 2000km... S-o creada bunica!
tot mai des stergeti comentariile...o sa mai intre dracu sa va citeasca aberatiile!!!
de mers au mers trei zile - 14+14+10 ( sa zicem 10 in ultima zi) adica 38 de ore - deci cu o viteza medie de cam 70km/h
de condus au condus cu siguranta pe autostrada.
niste cunostinte mediocre de geografie spun ca nu s-a mers pe vre-un munte
... toate astea adunate dau un consum posibil de realizat dar improbabil de obtinut de catre publicul larg.
face lift :))
"A Volkswagen Passat BlueMotion has set a new Guinness World Record for the longest distance travelled by a standard production passenger car on a single tank of fuel."
INTREBARE: dc si altii pot de ce nu o fac?
Cu un Logan 1.4 de exemplu, si in regim extraurban, mers frumos fara depasiri, in ultima treapta, la 70km/h scot consum de 4 - 4.5 litri/100km. Dar e o prostie, pentru ca motorul e subturat.
Concluzia: e adevarat ca un diesel este foarte economic, dar in traficul real valorile de consum sunt cu totul altele.
In al 2-lea rand uite ca motoarele astea noi nu au nici o leg cu 2.0 tdi Pd ele fiind CR. ( dc nu stii ce inseamna te interesezi). Nu zic eu ca ar fi cele mai bune de pe piata, probabil cele ale grupului PSA-BMW sunt mai bune , dar sunt apreciate pt consum si silentiozitate. Eu am asa ceva pe un exeo si e un motor chiar economic pt performante.
Daca citesc ce scrie mei sus,ce ar trebui sa inteleg? Ca motorul era un 2.0 tdi?
si nu prea cred ca poti sa tii masina in treapta a 6-a la 70km/h ... cat de scurta ar fi ea ar insemna sa mergi la sub 1000RPM si probabil in 2000 de kilometri ti s-ar duce draq motorul.
Daca problema cu injectoarele sa rezolvat, este o super masina :))
Astia 2 cu asa ceva se ocupa, deci, sunt platiti ca sa faca teste de genul ...
Sincer prefer sa fac cei 2600 de km intr-o noapte decat sa stau toata ziua buna ziua la volan ... si nu ma intereseaza ca acel motor scoate 2,8 fiind ca in fond si la urma urmei in aceleasi conditii cam ori ce motor scoate acelasi consum ...
Sincer e o politica VAG de promovare a vw Passat ... insa consumul real niciodata nu o sa-l primim, fiind ca ei se bat pe marketing ...
Acum vanzatorul nici nu mai stie ce-ti vinde, el vede doar ce e la suprafata.Daca e destept spre exemplu iti poate vinde un hyundai in loc la un vw :))
PS. Moderatorilor, mai cititi si voi odata articolul asta si vedeti si voi, ce suna bine si ce nu suna bine !
Au schimbat 2 in cei doua mii si ceva de km ???
Acum urmeaza Skoda ???
poate ca vw a dat spaga celor de la GB , la amaratii astia 2 ...si cine stie poate ca dau spaga si celor care le cumpara zilnic masinile :)) (bineinteles cei care cumpara vw sunt niste distrusi si niste cocalari)
Si ca sa pun paie pe foc, astept un astfel de test si cu XL1. :))
daca iti iei masini dupa astfel de stiri, atunci e bine, selectie naturala.
@ cei care neaga veridicitatea testului : cica au avut rezervorul "sigilat" ..
Dacă atunci recordul a fost stabilit cu un Passat BlueMotion echipat cu motor 1.6 diesel, de această dată a fost folosită noua generaţie a sedanului mediu, echipată cu motorul 2.0 TDI de 140 de cai putere."
iar de veridicitatea articolului, tocmai romanul vorbeste :))) culmea, falsifica, fura, si trage tepe intruna, deci hai sa nu exageram, eu inca nu am vazut articol din america in care sa se deseneze cu photoshop intr-un strand apa in bazine, doar de a dragul sa se arate unde s-au consumat fondurile :))))
Hai sa nu facem speculatii referitoare la treapta de vinteza folosita, vs viteza de deplasare si turatia motorului. Pana una alta testul s-a facut in SUA si majoritatea masinilor comercializate sunt dotate cu cutie de viteza automata.
Bineinteles ca e vorba de marketing, si bineinteles ca pentru a scoate acest consum s-au facut tot soiul de compromisuri, dar un consum redus, ramane un consum redus.
Pana la urma era nevoie de acest test, mai ales in SUA, pentru a aduce un oarecare "avantaj", motorizarilor diesel.
Legat de articol, nu pot să-mi dau seama dacă este o realitate sau o petardă. Totuşi, mă cam îndoiesc că s-ar fi întâmplat această minune mai mult decât fabuloasă, deoarece, de exemplu, cu Mercedes E200 2.2 CDI 116 CP eu n-am putut scoate mai jos de 4,2 L/100 km “afară” la o medie de deplasare de 80 km/h şi doar este tot sedan şi unul foarte economic pentru categoria lui! În plus, pe lângă “omiterea” precizării vitezei medii de rulare, autorii “recordului” au “uitat” să ne lămurească în privinţa unui aspect deloc neglijabil: emisia medie de noxe per km. Nu cea din manualul tehnic, ci cea reală, dar neînregistrabilă cu vreun dispozitiv anume, asta dacă au idee de “trucul neoficial” de a o afla: consumul mediu teoretic înmulţit cu constanta 26,5.
Pare amuzant dar eu cu un plin de motorina fac peste 4000 km.
Hahahahaha
http://www.vw.ca/en/models/passat_2012/features-specs.s9_trimlevel_detail.suffix.html/tdi-clean-diesel~2Ftrendline-tdi-clean-diesel.html#/tab=af7f711d58537c91fcaca0b55adb3174
un vw american are un rezervor de 70 L, pe hirtie ! .... carburantul, daca il "indesi" bine, intra 75 ! poate mai mult .... chiar 77-78 ! deci : (75/2617)x100=2.865L/100km iar la (77/2617)x100=2.942L/100km; (78/2617)x100=2.980L/100km
ei dau 2.8% de zecimale nu se zice nimic ....si nici de citi litri de motorina au folosit! apoi nu arata bordul ca sa vedem ala ce zice; deci ....
oricum, o masina de aia are min 1500kg + greutatea soferilor si a incarcaturii de 55kg, deci spre 1700kg .... sa scoti 3% .... cam greu dar nu imposibil. poate au mers doar pe "cruise control" si doar pe drum drept (fara dealuri/munti) , autostrada; apoi cred ca au avut pneurile umflate mult peste media recomandata de constructor ceea ce le-a mai dat inca 1 L/100km in jos .... si iar nu se zice in articol de era cutie de vit automatica sau manuala, la cea manuala pe site zice ca pe autostrada ia 4.4L%, deci e vorba sa scoata de aici 1.5-1.6L% .... dupa mine ar putea fi posibil
iar ca sa raspund unora din dintre cei ce au scris mai inainte: si in america de nord se vinde modelul cu motor diesel; vw a deschis de vreun an o noua uzina in kentuky unde il asambleaza si e vorba de un model special pt piata nord-americana, adica mai spatios ca sa poata concura cu americanii la ei acasa;
am mai citit de unu din india care cu ceva mercedes diesel a scos, tot asa, un consum f mic si zicea ca a tinut tot timpul masina la 1500 rpm ....
Respect !
Motorizarile din 2005-2006 au fost cele mai proaste. Google search.