De cele mai multe ori, testele de consum au în prim plan mașini diesel, extrem de eficinte, care pot parcurge chiar și 2000 de kilometri cu un plin de combustibil. Există însă și temerari care își doresc să vadă eficiența unor motoare mari și ceva mai pofticioase.
Este cazul unor norvegieni care au vrut să testeze eficiența motorului Ecoboost de 2.3 litri instalat pe un Ford Mustang. S-au abținut de la drifturi și plecări de pe loc în nori de fum și au vrut să vadă potențialul verde al unui muscle-car american. Prin urmare, au plecat de la Cercul Polar de Nord către Oslo, sperând să se descurce cu un singur plin.
Pe hârtie erau 1000 de kilometri, cu mult peste ce a reușit vreodată un Mustang în materie de autonomie. Drumul le-a demonstrat însă că modelul american are potențial și că un rezervor plin ochi poate fi suficient pentru o distanță mai mare. Așa se face că cei doi norvegieni au trecut de Oslo și au continuat călătoria până la Kragero, o localitate aflată la 1249 de kilometri de punctul lor de start.
Prin urmare, deși oferă 314 de cai putere, motorul Ecoboost al Mustang-ului a dovedit că poate fi și eficient. Consumul mediu anunțat de producător este de 8 litri/100 de kilometri, însă ei au reușit un consum de numai 4.9 litri/100 de kilometri.Cei doi norvegieni sunt la al șaptelea test de consum împreună, însă acesta a fost primul realizat cu o mașină sportivă. De asemenea, este primul în care au fost opriți de poliție după numai șapte kilometri de la start. Polițiștii nu înțelegeau de ce merge așa încet un Mustang și au presupus imediat că șoferul este beat.
Asa poate zice unul "Am reusit sa traiesc 5 ani cu frunze de copaci si apa de la izvor", dar cine naiba vrea in LUMEA REALA sa traiasca asa???
La fel cum nu vrei sa stai tot timpul cu ochii pe turometru si sa mergi ca un mos cu masina. Vrei sa conduci relaxat si sa-ti faca placere sa conduci, nu sa te pedepsesti.
Asa, daca e vorba de bani putini si lipsa confortului fizic si mental poti face acea calatorie cu bicicleta.
Eu cred ca Steve McQueen nu ar fi fost atat de surprins.... De ce? Pentru ca fix de la lansarea primei generatii de Mustang a existat o versiune echipata cu motor de 2.8.... Mai mult decat atat,, ce de-a doua generatie a inclus si o versiune care, ghici ce litraj avea? Fix 2300 cmc. Prin urmare nu vad nicio blasfemie in a echipa o masina sport cu o motorizare mai mica facand-o astfel accesibila atat din punctul de vedere al taxelor cat si din cel al pretului si pietei europene. Pana la urma, vorbim de 314 cp si 430 Nm cuplu si daca stam sa comparam datele astea cu cei in jur de 200 cati scoteau diferitele variante ale V8-urilor care au echipat prima generatie, ma gandesc totusi ca masina nu-i total lipsita de performante si nu ar trebui dispretuita ...
Despre test, nu stiu ce sa zic ... Pana la urma toti ne-am pus intrebarea oare cat de putin ar putea sa consume o masina care nu consuma putin....-::::)))
Cred ca glumesti, Nu ai idee cati aleg motorizarea asta mai ales in Europa unde taxele sunt uriase la cilindree mare !
Acum serios vorbind , mers normal cu masina asta - normal adica legal, scoti cam 10l/100..ceea ce nu e rau (fara autostrada)
Daca vrei blana ajungi lejer la 18l/100.
Totusi in traficul real se intampla des sa mergi in coloana cu viteze mici. E foarte bine ca in aceste conditii consumul nu este unul cu mult mai mare decat la o masina normala.
Oricum Mustangul e super masina. Nu e degeaba cea mai vanduta masina sport din lume. E frumoasa, ieftina si are motoare cu un consum rezonabil la categoria ei de putere. Basca mai conduci si o legenda!
http://www.businessinsider.com/the-ford-mustang-v8-is-more-popular-among-mustang-buyers-in-europe-than-it-is-in-the-us-2015-8
Pana la urma daca iti iei Mustang mai ai o masina sau doua in garaj. Consumul la 35.000 euro+ nu mai conteaza.
Da. Normal ca mai au o masina doua pe langa Mustang. In cazul asta consumul nu mia conteaza pt. ca nu e masina de zi cu zi si se plimba din joi in pasti cu ea. Dar la 35 de mii, pt. o masina normala in garaj consumul chiar conteaza. De la 100 de mii + nu mai conteaza pt. ca de obicei esti milionar. La 35 de mii esti mai atent pe ce dai banii. Si nu cred ca iti convine sa arzi banii pe benzina la 35 de mii posibilitate de a lua o masina.
Zic de V8, pentru ca ti-am aratat ca e cel mai vandut in Europa, deci consumul, dupa cum iti ziceam, nu conteaza nici la 35.000-45.000 euro in cazul unei masini sport. Mai ales in cazul unei legende.