România poate fi privită ca un cuib de infracționalitate cibernetică, iar următorul caz, intrat chiar și în atenția FBI, este un exemplu foarte clar. Nicolae Popescu, un bărbat de origine română, este acuzat pentru fraudă pe internet, spălare de bani, întocmire de acte false și utilizare ilegală a datelor.
Cum a ajuns românul pe lista celor mai căutați oameni de FBI? Simplu. În anul 2012 Nicolae Popescu și încă doi asociați au pus la cale o rețea care avea ca scop comercializarea mașinilor în mediul online.
Prin intermediul unor site-uri americane de dimensiuni impresionante, cum sunt Autotrader.com și Cars.com, Popescu și asociații au vândut peste o sută de mașini. Problema? Mașinile nu existau în realitate. Așadar, clienții care credeau că au găsit un chilipir pe patru roți discutau cu presupușii cumpărători pe email și trimiteau un avans în conturi deschise la bănci americane, bineînțeles cu acte false.
Se pare că rețeaua a mers destul de bine, Popescu și asociații săi reușind să încaseze aproximativ trei milioane de dolari. Imediat după, românul s-a făcut nevăzut.În prezent este căutat de FBI, iar suma pe care biroul de investigații o oferă drept recompensă pentru prinderea lui Nicolae Popescu poate ajunge și la un milion de dolari.
via jalopnik
Stima.
In priviinta romanului, m-as oferi cu placere sa il caut si sa iau recompensa. :)
@S , nici pe sfert nu te aproprii de cultura lui @inexorabil , asadar sfatul meu prietenesc este : lasa aberatiile.
@S, “diagnosticul” tău este corect! Ce vrei, parcurg o perioadă “crepusculară”, în care m-a părăsit muza inspiraţiei…Dar îmi revin eu. Cu o surpriză plăcută pentru pasionaţi, sper! Răbdare…
On topic: ştiţi care este, după părerea mea, carenţa lui AM? Deunăzi, am comparat acest site cu 4tuning.ro, sub raport calitativ. Iată, de pildă, ce putem găsi acolo şi nexam aici: “Atenţie mare!!! Noile ţepe şi înşelăciuni care îi au ca ţintă pe şoferi” (articol plăsmuit de curând). Păi bine, măi stimaţi redactori, vi s-a atrofiat organul…educativ? În loc de ciclul (circul) “lumii nebune”, aş prefera avertismente despre lumea, într-adevăr, nebună (în păcat / de natură auto, în cazul nostru). De! inspiraţie nu mai am, dar pretenţiile mi-au rămas suspendate în văzduh…
Skoda Superb 1.4 TSI 125 CP > 1375kg/ 125CP= 11kg/ cp
Mazda 6 2.0 145 cp > 1300kg/ 145CP = 8,9kg/cp
Trist dar adevarat :)))))
Hai să te abordez altfel: aproape zilnic mă opreşte pe stradă un om sărman, care n-are din ce să-şi întreţină familia. Îmi cunoaşte traseul şi de aceea îmi iese în cale "întâmplător". L-am întrebat dacă îl bagă în seamă şi alţii. El zice că nu şi eu îl cred, din moment ce mă roagă de fiecare dată să-i dau de lucru, numai să câştige, în mod cinstit, o pâine. Este un om sincer, fiindcă trăsăturile lui fizionomice nu mint (ochii sunt oglinda sufletului), iar eu chiar mă pricep la "citirea din prima" a caracterelor. Deunăzi, nu m-am putut abţine să nu-i mărturisesc: "Dacă v-aş aduna pe toţi asemenea câţi existaţi, aş forma cea mai puternică armată din lume, cu care aş cuceri totul, chiar dacă n-am avea arme". Aceştia sunt trimişii lui Dumnezeu ca să ne încerce credinţa, de aceea nu mă îndoiesc de rostul şi forţa lor morală. Iar iubirea pe care ţi-o pot dărui ei o socotesc un dar...inestimabil. Încă nu ne pierde prea răbdătorul nostru Părinte Ceresc, deşi am merita-o fără doar şi poate! De aceea, dă-mi voie să te întreb "frontal", Mafioffule: dacă îl faci pe x păcălici, pe y tăntălău ş.a.m.d., cui prodest???
Acum, iarăşi îmi va imputa @S că sunt "alăturea cu drumul". Păi ce să-i faci, bre: iaca, vorba Ivanoffului, de la căldură :)
Tiiiii, să n-o uit pe Dănuţa aia de mai sus: "eşti cam" previzibilă şi tot atât de şablonardă (sigur nu voi avea parte de nimic punitiv din cauza acestor...calificative). De obicei, "vânătorii de penibili" (se amăgesc că acest termen atât de "tocit", şi anume "penibil", ar reprezenta chintesenţa universului epitetelor negative din DEX şi că îi acoperă, în mod "incontestabil", cu bravură etico-civico-legalistă) sunt capabili de cea mai iraţională, sufocantă şi respingătoare ură...Aşadar, cântă la altă masă, căci noi discutăm lucruri care te depăşesc...Nu-mi pasă că eşti femeie; respectă, ca să fii respectată!
"Revistă cu profil auto"...Ce solemn! Mda; meseria ta este auto.
“Cele mai intunecate cotloane ale iadului sunt rezervate pentru cei care isi pastreaza neutralitatea in vremuri de criza morala”. Dante Alighieri, Infernul !
Cât despre logare, sper să te ţii de cuvânt! Dar, pe urmă, te rog să rămâi doar TU, nemultiplicat în fel de fel de identităţi. Şi să-i laşi pe "prietenii" tăi de izbelişte. Dacă însă ei vor continua să te "zgămâie", în condiţiile în care tu îi vei evita complet, atunci...las' pe mine.
Deci, fii mai isteţ ca ei! Aminteşte-ţi că tu iubeşti "japanele", nu fricţiunile astea, care, în esenţă, nu rezolvă nimic, deoarece TOŢI producătorii, indiferent de continentul de apartenenţă, nu mai dau două parale pe integritatea, fidelitatea, preferinţele şi patimile fanilor, care nu sunt musai şi clienţi (să zicem că doar Mazda ar "îndrăzni" să se pună de-a curmezişul în calea acestui nou modus pensandi). Paradoxal şi în ansamblu, calitatea (incluzând preceptele siguranţei) tot creşte, dar nu mai este una "totală", ca pe vremuri, deoarece factorul estetic, care conturează şi consfinţeşte individualitatea unei maşini, este aproape ignorat (Walter da Silva: "A trecut vremea design-ului excentric, mizăm pe cel simplu"...adică pe concedierea imaginaţiei).