Nu mai este o surpriză pentru nimeni faptul că site-urile pe care navigăm colectează date despre preferințele noastre, cu scopul de a afișa reclame mult mai bine țintite.
Ne-am obișnuit cu această practică atunci când navigăm pe internet de acasă, dar ne vom obișnui și atunci când suntem în mașină?
GM vrea să revoluționeze interacțiunea șoferilor cu brandurile preferate. Mai exact, americanii au semnat un parteneriat cu IBM Watson pentru a da naștere lui OnStar Go. Această funcție suplimentară a deja celebrului sistem OnStar le va aduce clienților un asistent personal similar lui Siri, de la Apple, capabil să ofere însă doar sugestii publicitare.
IBM Watson este o platformă tehnologică cognitivă, cu o mare putere de procesare a informației, capabilă să aibă acces la date în timp real și să-ți învețe obiceiurile.”Cu acordul clientului, Watson va învăța preferințele utilizatorului și se va folosi de algoritmii săi pentru a anticipa deciziile și obiceiurile sale.
Aceste informații le vor oferi celor de la IBM și OnStar capacitatea de a livra interacțiuni personalizate cu anumite locuri”, se arată în comunicatul oficial GM.Spre exemplu, un lanț de benzinării ar putea folosi OnStar pentru a-i ajuta pe clienții care preferă combustibilul său în găsirea celei mai apropiate stații. În benzinărie, sistemul ar putea autoriza plata carburantului, iar cel de la volan nu ar mai fi nevoit nici măcar să coboare din mașină.
Deși poate părea ușor intruziv, sistemul i-ar putea ajuta pe cei care caută servicii atunci când sunt la volan. Mai mult, progresele în domeniul inteligenței artificiale ar fi ajutate considerabil.
pe scurt...eu alimentez doar de la "x". Mi-ar placea, fiind intr-o zona necunsocuta, ca sistemul sa ma duca direct la benzinarul preferat si sa nu imi pierd timpul sau sa atentia de la volan cautand pe GPS statia de alimentare. Asa...smecheria asta ma duce direct acolo
ai reusit sa citesti de data asta sau tot mult a fost?