Reclamă comestibilă pentru Volkswagen Golf R într-o revistă africană

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 30.05.2011
Departamentul de marketing Volkswagen a venit cu o idee de promovare inedită în Africa de Sud. Noul Golf R beneficiază de o reclamă comestibilă.

Volkswagen dovedeşte încă o dată că se bucură de un departament de marketing şi publicitate sclipitor. Cea mai nouă reclamă a nemţilor ne arată încă o dată, dacă mai era nevoie, că departamentul de comunicare este unul dintre cele mai inspirate.

Campania de promovare a noului Golf R în Africa de Sud se desfăşoară sub un slogan simplu "Eat the road", ceea ce în româneşte se poate traduce cu "Mănâncă asfaltul". Nimic senzaţional până aici, dacă sub acest logo nu ar fi apărut îndemnul: "Seriously eat it".

Mai exact, reclama publicată într-o revistă de specialitate este comestibilă şi poate fi consumată. Ceea ce imaginile următoare şi recomandă. Făina de orez, apa, sarea, colorantul şi glicerina sunt ingredientele paginii comestibile, al cărei gust nu a fost anunţat, tocmai pentru a spori curiozitatea publicului larg.

via | egm

Comentarii (3)

  • In Romania, intrebarea e mai intai: Care asfalt ?

    :))
    28 1
  • @lamborghini
    bine punctat!

    :))
    13 0
  • K'Naan
    Africa...
    Oare de ce tocmai in Africa o reclama comestibila? Acolo cine mananca reclame din reviste isi permite Golf R?
    7 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru