Reclamă comestibilă pentru Volkswagen Golf R într-o revistă africană
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen dovedeşte încă o dată că se bucură de un departament de marketing şi publicitate sclipitor. Cea mai nouă reclamă a nemţilor ne arată încă o dată, dacă mai era nevoie, că departamentul de comunicare este unul dintre cele mai inspirate.
Campania de promovare a noului Golf R în Africa de Sud se desfăşoară sub un slogan simplu "Eat the road", ceea ce în româneşte se poate traduce cu "Mănâncă asfaltul". Nimic senzaţional până aici, dacă sub acest logo nu ar fi apărut îndemnul: "Seriously eat it".
Mai exact, reclama publicată într-o revistă de specialitate este comestibilă şi poate fi consumată. Ceea ce imaginile următoare şi recomandă. Făina de orez, apa, sarea, colorantul şi glicerina sunt ingredientele paginii comestibile, al cărei gust nu a fost anunţat, tocmai pentru a spori curiozitatea publicului larg.
via | egm
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
:))
:))