Conform constructorului francez citat de publicaţiile din Hexagon, problemele ar putea apărea în zona sistemului de frânare şi vizează furtunul de legătură al conductelor de frână, care poate fi uzat prin montarea originală necorespunzătoare a membranei de protecţie a pasajului roţii. Odată revenite la service, maşinile vor primi fie o nouă membrană de protecţie, fie un nou furtun de legătură, în funcţie de caz.
Calculele Renault arată că probabilitatea de existenţă a unor defecte este de doar 0.02% pe Clio şi de doar 0.01% pe Kangoo, astfel că recall-ul este considerat unul preventiv. Acţiunea de înlocuire a pieselor afectate durează între 20 de minute şi 4 ore, în funcţie de caz, iar proprietarii maşinilor vizate au început deja să fie anunţaţi de producător.În România sunt afectate 169 exemplare Kangoo şi 1.750 de unităţi Clio. Conform Renault România, toţi clienţii au fost informaţi deja despre rechemarea în service.
via l'Argus
Comentarii (4)