Esential
193.600 | de exemplare Gol si Voyage sunt rechemate in service in Brazilia |
Nebunia rechemarilor la service, initiata de Toyota prin cel mai mare recall din istoria producatorului nipon, continua si tinde sa se extinda si la alti producatori mari ai lumii. Dupa ce Honda a anuntat ieri ca recheama in service peste 400.000 de masini la nivel mondial din cauza unor posibile defecte la nivelul airbag-urilor, Volkswagen a anuntat oficial ca va initia un recall de peste 193.000 de masini in Brazilia.
In cazul companiei germane, modelele implicate sunt noua generatie a hatchback-ului de segment mic Gol si sedanul Voyage, ale caror roti de pe puntea spate s-ar putea bloca in mers sau, in cazuri extreme, ar putea sa se desprinda si sa cada. Problema identificata de Volkswagen este lipsa unei lubrifieri corecte la nivelul rotilor spate. In cauza se afla 193.600 de exemplare Gol si Voyage produse inainte de iulie 2009.
"Utilizarea acestor masini in anumite conditii poate cauza zgomote la nivelul rotilor, iar folosirea continua in acest context ar putea duce la blocarea lor sau chiar la pierderea acestora", afirma biroul regional Volkswagen pe site-ul propriu.
Acesta nu este primul recall anuntat de Volkswagen in Brazilia, constructorul german initiind anterior alte doua operatiuni de rechemare in service.
Prima a avut loc in aprilie 2008, cand 477.000 de exemplare Fox au fost chemate in service din cauza unui defect al banchetei din spate, iar a doua in decembrie 2008, cand 120.000 de exemplare Fox, Novo Gol si Voyage au fost nevoite sa sufere modificari la nivelul sistemului de franare.via | AFP
Oooops :)
Am testat un rulment spate "defect" pe o dacie papuc si a tinut cca 850 km dupa care s-a blocat...nu aveam incotro.. credeam ca tine pana in service de acasa,,
Asa ca nu mergeti mai mult de 200-300km cand se aude acel zgomot ...cand veti fi in accea situatie o sa recunoasteti acel zgomot...
cu bine.
Ce naiba astea tin de istorie...
Cred ca MCD a gresit site-ul ...
Sper sa te calce un tractoras..haha...peste maini...
si ce am zis eu ca honda e perfecta cum ziceti voi stiu ca si honda a avut probleme si are, nu exista masina perfecta , dar voi fanii nemtoaicelor, veniti aici si spuneti (era unu care facea spam pe aici cu mesajele lui, acelasi mesaj la toate anunturile toyota si honda) ce perfecte sunt masini nemtilor si ce de rahat sunt ale japoneze, cand de fapt adevarul e la mijloc
Dupa logica ta simplista, Inseamna ca Dacia e comunista iar tu esti un (pui de) securist pentru ca te-ai nascut in Epoca de Aur. Iar Honda e fascista pentru ca a alimentat masina de razboi japoneza...Care a facut niste chestii prin China si Asia de sud-est de ajunsesera SS-istii sa roseasca...
Daca vrei sa vorbim de istorie, hai s-o povestim pe toata si sa tinem cont de circumstante, nu sa luam numai ce ne convine din ea.
1948 (24 septembrie) - Soichiro Honda Infiinteaza compania "Honda Motor Company Ltd", la conducerea careia va ramana pana in octombrie 1973.
DUH...deci esti conceput pe vremea lu` Cescuta...Decretel?
Nu ai nici un motiv sa spui niste gugumanii atat de mari. Daca vrei sa explici ceva, incearca sa gandesti putin...Daca unii sunt cretini si spun tampenii, tu nu trebuie sa spui niste tampenii si mai mari ca sa dovedesti ca ai dreptate...
BTW, omul caruia i se datoreaza nasterea lu` Volkswagen este Ferdinand Porsche...Restul e politica...
@ LEE
Poor little thing. Cu ce ti-au spalat astia creierul frate? Cu acid sulfuric concentrat? Uite colea:
"However, on December 7, 1941, Japan rushed headlong into the Pacific War. Tokai Seiki was placed under the control of the Ministry of Munitions. In 1942, Toyota took over 40% of the company’s equity and Honda was “downgraded” from president to senior managing director. The male employees gradually disappeared as they were called up for military service, and both adult women and female students began to work in the factory as members of the “volunteer corps.” Mr. Honda would calibrate the machines himself and took pains to ensure that the manufacturing process was made as safe and simple as possible for these inexperienced female workers. It was at this time that he devised ways of automating the production of piston rings.
At the request of Kaichi Kawakami, President of Nippon Gakki (now Yamaha), he also invented an automatic milling machine for wooden aircraft propellers. Kawakami was very impressed with Mr. Honda’s ingenuity: previously it had taken a week to make a single propeller by hand, but now it was possible to turn out two every thirty minutes."
Deci nenea Soichiro HIMSELF a pus umarul la cresterea performantelor armatei imperiale japoneze...Ar trebui sa-i fie rusine, NU-I ASA LEE?!?!?!?!
Nu-ti spun sursa acestui citat...E o surpriza!
@ NeoGalaxy
Cu tine ce s-a intamplat? Stiam ca ai idee pe ce lume traiesti...
Oricum mie mi se pare amuzant ce se poate intampla, sa ramai fara roti, desi stiu ca nu e tocmai de ras.
Asta e, a facut Toyota recall, a facut Honda, acum VW... deci nu ma mai mira niciun recall la nicio marca. :)
Vai de capul multora...
Poate s acada roata? Aberant asa cum a zis si Marius.
Cat de idiot sa fii sa mergi cu rulmetul pulbere, cu roata blocata pe spate pana iti cade?
Dar, dupa cum vad din comentariile de pe aici, sunt destui :(