Recall-urile Dieselgate, un eşec? O organizaţie europeană acuză că Audi Q5 emite mai multe noxe după "repararea" problemelor

de Daniel Popescu
Vineri, 08.07.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Organizatia Europeana a Consumatorilor sustine ca Audi Q5 emite cu 25% mai mult oxid de azot dupa aplicarea tratamentului si eliminarea dispozitivului care pacalea testele de consum.

Volkswagen deruleaza in prezent un amplu program de recall pe teritoriul Europei pentru masinile afectate de scandalul Dieselgate. Pana in prezent, constructorul german a primit acordul pentru a remedia 3.7 dintre cele 8.5 milioane de unitati afectate, iar printre modele se numara si Audi Q5.

Organizatia Europeana a Consumatorilor sustine insa ca remediul introdus de Volkswagen nu a avut efecte pozitive, intrucat testele au evidentiat de fapt o crestere cu 25% a emisiilor de oxid de azot comparativ cu perioada premergatoare vizitei in service.

Urmareste Automarket
"Acest test demonstreaza ca solutia Volkswagen de a dezactiva dispozitivul nu este eficienta.
este imperios necesar ca agentia germana care a aprobat procedura sa reexamineze de urgenta solutiile pentru a remedia masinile afectate si sa publice aceste rezultate. Clientii trebuie sa fie siguri ca masinile lor vor fi in conformitate cu normele de emisii dupa recall"
, precizeaza Organizatia Europeana a Consumatorilor intr-un comunicat de presa.

Cele doua teste distincte au fost realizate pe un Audi Q5 echipat cu motor diesel EA 189 Euro 5 de 2.0 litri. Oficialii Volkswagen nu au putut fi contactati pentru a raspunde la aceste acuzatii. Pana in prezent, recall-urile initiate de Volkswagen vizeaza doar motoarele diesel de 1.2, 1.6 si 2.0 litri. 

Via Automotive News

Comentarii (4)

  • aleics
    Daca exista o solutie , o aplcau de la inceput , nu mai umblau cu fofarlita
    20 1
  • Mai bine le lasa naibii asa :)))))......si dau banul inapoi la oameni ,doar ca asta ar fi faliment curat pt ei
    14 6
  • Motoarele alea nu au fost si nici nu o sa fie vreodata in norme in timpul utilizarii zilnice sau la un test mai riguros. Important este cum arata in testele oficiale sau la verificarea tehnica doar atunci proprietarii ar putea fi despagubiti.
    5 4
  • Noxe multe, aere multe, probleme multe,... ,,Ghici ciupercă ce-i,, ?
    15 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru