În ultima perioadă, Tesla a avut parte de o serie de rechemări în service din cauza mai multor probleme de natură diferită. De data aceasta, 59.129 de exemplare Tesla Model 3 și Model Y sunt rechemate din cauza unei probleme la sistemul de apelare de urgență eCall. Problema a fost descoperită în Germania, de către Autoritatea Federală de Transport Auto (KBA), care a inițiat o campanie de rechemare pentru mașinile afectate.
Campania a fost demarată în 29 iunie, după ce KBA a descoperit că sistemul de apelare de urgență eCall nu funcționează din cauza unei erori software. Sistemul eCall intră automat în funcțiune în cazul producerii unui accident grav.
Din fericire, problema va putea fi remediată cu ajutorul unei actualizări over-the-air. KBA le recomandă posesorilor exemplarelor afectate să apeleze producătorul sau să se deplaseze la un service autorizat pentru a efectua actualizarea.
KBA precizează că problema afectează cele peste 59.000 de exemplare la nivel mondial, însă nu a specificat țările în care mașinile cu această problemă au fost livrate.
via Reuters
Fericiţi că pot lovi în Tesla dpdv mediatic :)))
Problema rezolvată prin update automat fără să mergi in service, aduce reversul medaliei, arată cât de în urmă sunt producătorii germani.