Rolls Royce a demarat o campanie de rechemare în service în care sunt vizate 442 de exemplare Phantom. Mai exact, câteva unități construite din 2019 până în prezent au o defecțiune a camerei de marșarier. Proprietarii s-au plâns că imaginile camerei, atunci când mașina merge cu spatele, nu pot fi difuzate pe ecranul sistemului multimedia.
Organizația NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) a fost sesizată de această defecțiune. Raportul lor de rechemare dezvăluie faptul că atunci când mașina este descuiată sau ușa șoferului este deschisă, ecranul central CID (Central Information Display) nu funcționează corect.
Cauza acestei defecțiuni este legată de software-ul sistemului care solicită în exces ecranul sistemului multimedia în urma primirii unei comenzi care depistează ușile deschise.
Proprietarii mașinilor afectate vor fi înștiințați să se deplaseze la un dealer autorizat Rolls Royce. Soluția pentru această problemă este o actualizare software.
Această problemă va fi rezolvată gratuit de către dealerii Rolls Royce.via Carscoops
Comentarii (1)