Recall pentru 3.818 unităţi Dacia Duster în România: Potenţiale probleme la sistemul de frânare
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacia a anunţat o acţiune voluntară de rechemare în service pentru 3.818 unităţi Duster vândute pe piaţa din România. SUV-ul din Mioveni va fi verificat la nivelul suporţilor de susţinere ai conductei flexibile de frână spate şi la nivelul conductei rigide de frână. În caz de nevoie, componentele vizate vor fi înlocuite gratuit, iar operaţiunea de înlocuire durează până la trei ore.
"În cazul acumulării de zăpadă pe suportul de susţinere a flexibilului de frână spate există posibilitatea redusă a ruperii prin oboseală a uneia dintre conductele rigide de frână în zona de fixare pe cilindrul de frână. Circuitul de frânare este compus din două circuite interne separate în ”X” (roata stângă faţă + roata dreapta spate şi roata dreapta faţă + roata stângă spate). În caz de defectare a unuia dintre circuitele de frânare, celălalt va continua să funcţioneze, asigurând frânarea roţilor opuse şi nu va afecta controlul traiectoriei vehiculului.", au declarat oficialii mărcii Dacia în privinţa acestui eveniment.
Duster este cel de-al doilea cel mai bine vândut model Dacia pe piaţa din România.
În 2011, constructorul a livrat 7.252 de unităţi pe piaţa internă. Tot în 2011, Duster a fost cel mai bine vândut SUV pe pieţele din Spania şi Franţa. Doar pe piaţa din Franţa, Dacia a vândut 47.845 de unităţi Duster în 2011. Duster a primit mai multe distincţii internaţionale, printre care "Maşina 4x4 a anului 2011" în Franţa, Maşina Autobest 2010, Maşina Anului în România şi Trofeul Argus în Franţa.Via | Dacia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a efectuat ultima serie de teste din acest an. Nu mai puțin de 14 mașini noi au fost testate, printre care Audi A5, Porsche Macan Electric, Mini Countryman, Hyundai Santa Fe și Renault 5 E-Tech. (04.12)
-
TMD Friction, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de frânare din lume, a publicat primul său raport ESG sau, cu alte cuvinte Environmental, Social and Governance. (26.11)
-
Euro NCAP a publicat rezultate noi după cea mai recentă serie de teste de siguranță. Au fost testate 5 mașini noi, printre care și Ford Tourneo Courier, produs la Craiova. Monovolumul a obținut doar 3 stele. (14.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
Oricum este un recall interesant si poate chiar bine venit ca pe acolo sunt strazile pline de zapada si ......
Insa la cat costa, este perfecta.
@Cuantic: ia zi de cand ai ajuns sa compari o masina care se considera clasa premium (SAAB) cu o masina a poporului roman (DACIA) ? =))
lasand deoparte rautacismele (nu tocmai nefondate) este foarte bine ca fac asta cei de la Dacia ... incidentul posibil in acest caz s-ar intampla in cele mai dificile conditii de drum iar celelalte metode de franare ar fi, probabil, insuficiente pana si unui sofer experimentat.
si hai cu sangele ca tre sa adunam 80 de comentarii si 79 de manute rosii aici ;)
Dar mie altceva mi se pare interesant, faptul ca se fac rechemari numai in Romania, cel putin asta am inteles eu din textul de mai sus. Pai cum domn'ne in Franta, Italia, Germania nu a fost zapada asa mare incat sa se acumuleze "pe suportul de susţinere a flexibilului de frână spate", asa cum s-a intamplat in Romania?!
Da, Carlos are niste "enoriasi" pe langa el care-l aproba orice ar spune, si repet, nici macar nu lucreaza pt Renault/Dacia( dupa spusele lui), dar nu este nici obsedat de marca asta, deci ce este de fapt? E ceva nemaintalnit dupa parerea mea
Acum serios: just ca nu toti si-au ales cu calm si bun simt cuvintele dar la baza au dreptate. Introducearea marcii Saab in discutie a fost fortata. Le-ai ridicat mingea la fileu celor care oricum de mult vroiau sa iti trimita un voleu decisiv.
Cat de despre stirea in sine nu e nimic de comentat pe larg. Foarte bine ca fac rechemare. Cateva mii de exemplare? O nimica toata. Si VW, si Toyota si GM si Mercedes si asa mai departe, au chemat zeci de mii sau sute de mii de modele pentru verificari sau chiar indreptari.
Asadar nimic grav, nimic de natura sa faca din Dacia o marca de nimic asa cum se grabesc sa o afirme unii participanti la discutie.
Baiatule, redactia Automarket nu poate scrie o stire pozitiva ("elogioasa" in vocabularul tau) sau negativa despre Dacia, DACA NU EXISTA! In orice societate, ponderea e influentata de evenimente reale si spatiul socio-geografic. Automarket nu poate inventa stiri negative despre Dacia, doar ca sa-ti faca tie pe plac, intelegi? Chiar daca ai un cont pe Automarket ce in opinia ta iti permite sa-ti arogi prerogative de semizeu.
Sunt defecte la masini dar pot fi remediate.
Sunt defecte la oameni dar cele la sistemul neuronal nu pot fi niciodata remediate.
Placut este ca acesti oameni cu defecte la bibilica aduc zambetul pe buze sau sentimentul de mila la sute de oameni zilnic.
Si apropos de SAAB, astazi eram la fereastra biroului meu, beam o gura de cafea. La un moment dat a trecut prin fata mea ultimul tip de SAAB, negru, extrem de lucios si m-am gindit la tine si la toti care iubesc marca asta. Mai fratilor, era frumoasa, eleganta si de dorit. Era ca si o femeie frumoasa care-ti suceste gitul uitindu-te lipit la ea.
Va pup, o seara frumoasa tuturor...normali si ciudati, buni si ...rautaciosi, ca suna parca mai bine.
"negru, extrem de lucios"
"fratilor, era frumoasa, eleganta si de dorit"
"o femeie frumoasa care-ti suceste gitul uitindu-te lipit la ea"
Daca tie iti place la cafea si o banana neagra si lucioasa e treaba doar a ta.
Dar ai grija ca gatul tau nu poate rezista chiar la orice.
Adica te doare adevarul?
Pai e normal sa doara.
Defectiunea sus mentionata in articol se bazeaza pe conditii meteo nefavorabile. Stiu, o spuneti ca este un Suv si trebuie sa se conformeze unor astfel de conditii tocmai de aceea Dacia va rechema in service pentru remedierea respectivelor probleme. Va reamintesc cateva probleme cunoscute de utilizatori si cunoscatori care tarat in scandaluri mari marci dealungul timpului:
1. Mercedes E classe si GLK peste 700 de vehicule chemate cu :posibile probleme la sistemul de franare (deci se intampla si la case mai mari)
2 Opel astra G (2004-2005) - probleme la sistemul de ungere al motorului,
3 Bmw seria 5 si seria 6 2005 - 2010 probleme la insatalia electrica
4 Ferrari - cunoscuti cu probleme la sistemul de racire
.....si lista continua. Tin sa mentionez ca am ales aleatoriu problemele. Cine nu ma crede sa dea un "search" pe google cu "rechemare service"
In concluzie: "Numai cine nu munceste nu greseste"
Nu-ti creea un hobby in a minji aiurea-n tramvai . Nu e pacat de tine ?
Fii un dur tehnic, informativ, dezvolta, combate, contesta, confirma, atesteaza, daca ai cu ce, despre subiecte, despre off topic-uri. Fa dovada asta si nimeni nu va face decat sa-si scoata palaria in fata ta.
Ah, o sa te si respecte implicit.
Faza cu banana neagra si lucioasa a fost tare :))
Nu sunt suparat pe tine, sunt doar dezamagit ca nu ai inteles in esenta surpriza aceea placuta a unui obiect elegant vazut intr-un moment cind nici prin cap n-as fi crezut ca o sa-l vad acolo. Vroiam doar sa va impartasesc chestia asta. Dar, poate cine stie, o sa inveti sa fii prieten cu semenii tai de pe aici. Timpul trece repede, nu-l irosi fara sa te stradui sa construiesti in tot ce faci sau sa lasi ceva frumos in urma oriunde ai merge.
Saab ! Nu am apucat sa citesc mai nimic, am dorit sa pescuiesc cite ceva, Omule, tot respectul, asemeni tuturor celor din gasca asta mare de aici, sunt rupt de oboseala, trebuie sa recunosc, dar sa stii SAAB ca Dacia, oricit de blamata ar fi, reuseste mai frate sa fie calea spre bucuria omului de rind sa aibe ceva bun, mai mult, fiabil si care sa aduca satisfactie de banii dati acolo unde valoarea banului muncit din greu are mare apreciere. Faza asta nu face decat sa mareasca increderea in marca. Nu se compara tehnic cu multe masini luate cite "K", dar, vezi ce diferenta este fata de marca in sine din '89 ?!
M-am inscris la un test drive la "Latitude" de 150 CP-diesel, pret DDP 20K-euro si ceva, sunt curios ca sa fiu sincer. Voi ati avut ocazia sa mergeti cu asa ceva ?
Va doresc o seara buna tututror, inclusiv lui Andrei RN, si Andrei...incearca sa fii si tu bun.
@Mosu - Ai scris bucatele rationale dar si multe irationale si fara legatura intre ele dar ....... asa e la batranete. Cand un om este OM are si un nume si este tratat ca un OM dar restul sunt mascarici si e normal sa fie tratati ca atare.
In viata este si distractie si amuzament nu numai technica si technologie si seriozitate dar fiecare isi alege felia in momentul in care se prezinta intr-un dialog public.
Fa pasul sa devi si tu un OM.
Iti doresc sanatate si mai ales, ca si mie dealtfel...intelepciune, multa intelepciune.
O seara buna.
Un geniu neinteles care a ajuns victima unei lumi rele.
De parca ai fi adolescent ce vrea sa atraga atentia asupra lui.
O sa te planga ...... nimeni.
Ma intereseaza sa aflu prin aceasta modalitate de comunicare pareri si ale altor persoane; prea putin interesat de ofensele celor ce iau totul personal.
Asta ar fi una din cele mai mari minuni.
Sa vad un volan ca scrie la computer.
Eu stiu ca doar OAMENI pot face asta.