Constructorul german a inițiat o campanie de rechemare pentru modelul său de clasă medie, Insignia. Potrivit publicației germane Handelsblatt, mai multe exemplare ale modelului au probleme cu sistemul de frânare.
Mai exact, problema se află la compensatorii hidraulici de frânare. În unele situații, distanța de frânare crește dacă aceștia nu sunt activați. Problema afectează circa 194.000 de exemplare, construite între 2018 și 2020.
Din fericire, nu au fost raportate incidente cauzate de acest defect. Problema va fi rezolvată printr-o actualizare software a unității de control a sistemului ABS.
via Handelsblatt
Proprietarii de insignia nu precupețesc nicio secundă să-și laude capodoperele pe toate paginile web.
Toate se repară ușor și sunt făcute să fie reparate mai tot timpul.
ia-ti aspirata pt sportivitate, dizal aspirat/expirat :))
Opel are talentul de a ascunde tot felul de plăsticuțe în angrenaje care ar necesita Valyrian steel.
Cati copii cu astm ai vazut?
De unde le scoateti?
V-a spalat rau greta pe creier.
Una peste alta, este o maşină fiabilă. Şi nu mi se par exagerate cheltuielile aferente.
Aşadar, hai să nu generalizăm. Eu, unul, vizitez service-ul doar pentru revizia obişnuită & schimbul consumabilelor. Mă exprim empiric. Au trecut nişte ani de la achiziţie şi cred că sunt îndreptăţit să mă pronunţ pe tema Insignia. Şi, deşi mă domină aspiraţii mai înalte, nu voi renunţa la acest Opel (eventual îl voi pasa altcuiva din familia mea, dacă nu l-aş mai dori deloc), mai ales că nu-mi poate provoca migrene norma Euro 5. Prin urmare, o voi (re)ţine până când autorităţile nu-i vor mai permite dreptul de circulaţie.
Iar dacă ar spera cineva să vadă Opel decolând de pe şosea, ca să admită ataşarea unor superlative, atunci să fie sigur că s-a orientat greşit – eventual să mizeze pe diviziile AMG, BMW M şi Audi Sport.
Cât despre Opel sub tutela lui PSA, mi-am precizat deseori opinia, una similară cu a lui Kiro, recte…R.I.P. Opel.
2) Ce-ai păţit, Fănele, ţi s-a urât de atâta bine (pe spinarea acestui popor) ? Şi încă n-ai reţinut, cu capul acela de gumă al tău, că Mănăstirea Secu, cu toţi “infiltraţii” şi “acoperiţii” ei, odată şi odată tot va fi mistuită? Dar ştii cum? Nici cenuşa nu va rămâne pentru posteritate. Dacă mai trăim până atunci, te vei convinge cu ochii tăi (chiar de acolo, din neantul în care vei fi trimis – cu bilet numai dus).
PS. Cred că doar urşii populari au probleme pulmonare din cauza noxelor auto (peste 90 % dintre ele provin de la soba mea pe roţi, clar).
https://www.promotor.ro/poze/top-5-masini-de-care-ar-trebui-sa-te-feresti-nu-sunt-fiabile-si-au-o-multime-de-probleme-19102438
''Opel Insignia A
Este plină România de mașini la mâna a doua aduse din Germania, însă Opel Insignia A este unul dintre acele modele care ar trebui evitate. După ce a lucrat timp de mai mulți ani într-un service auto, youtuberul mărturisește că a văzut o mulțime de astfel de mașini cu motoare diesel stricate din cauza o-ring-ului de la pompa de ulei.''