Dacă rechemările în service au devenit o stare naturală a industriei auto de astăzi, transformându-se în ultimii ani dintr-un motiv de rușine într-unul de onoare, constructorii auto cu iz exotic rămân în vizorul presei auto atunci când inițiază o campanie de rechemare în service. Motivul e legat mai ales de sumele de achiziție pe care trebuie să le plătească clienții unui astfel de model și faptul că niște sute de mii de euro cheltuiți pe o mașină nu te scutesc de probleme cât se poate de "pământene" atunci când ai în garaj un supercar sau o limuzină de lux.
Ultima companie intrată în vizorul autorităților care reglementează siguranța traficului din Statele Unite este Ferrari, care este obligată să anunțe posesorii a 185 de exemplare California T să revină la service-uri din cauza unui risc ridicat de scurgeri de carburant în compartimentul motor. Conform informațiilor venite dinspre autorități, problema ar putea escalada rapid și s-ar putea transforma într-un incendiu.
Defectul nu este unul legat direct de constructor, ci de unul dintre furnizorii celor de la Ferrari. În vizorul autorităților se află exemplarele produse de Ferrari între 8 septembrie și 11 noiembrie 2015 și vândute în Statele Unite. Nu există informații legate de extinderea acestei operațiuni de service în Europa.Este al doilea recall pe care Ferrari îl anunță în 2015, după ce 800 de mașini au vizitat din nou atelierele Ferrari în vara acestui an din cauza unui potențial defect la nivelul airbag-urilor. Și de această dată era vorba de probleme legate de un furnizor: Ferrari este unul dintre constructorii care are contract cu Takata, cel mai mare producător de airbag-uri din lume, care în ultimii doi ani s-a confruntat cu probleme care au dus la rechemări masive de ordinul zecilor de milioane de mașini ale majorității mărcilor în service-urile de pe întreg Globul.
PS auzi madalescule? critic o marca europeana, a crei model 458 speciale mi se pare una dintre cele mai frumoase supercaruri :DDD
Pardon ! Vrei sa spui 488GTB sau Spider. E mai aranjat ca 458 zic eu.
Este al doilea recall pe care Ferrari îl anunță în 2015, după ce 800 de mașini au vizitat din nou atelierele Ferrari în vara acestui an din cauza unui potențial defect la nivelul airbag-urilor. Și de această dată era vorba de probleme legate de un furnizor: Ferrari este unul dintre constructorii care are contract cu Takata, cel mai mare producător de airbag-uri din lume, care în ultimii doi ani s-a confruntat cu probleme care au dus la rechemări masive de ordinul zecilor de milioane de mașini ale majorității mărcilor în service-urile de pe întreg Globul.
Voi ati citit articolul de la cap la coada? Eu zic ca nu!
Tipic romaneste.