2.4 milioane de euro. Acesta este prețul unui Bugatti Chiron, însă în ciuda costurilor pe care le presupune achiziționarea unui astfel de supercar proprietarii nu sunt scutiți de recall-uri.
47 de unități ale modelului sunt rechemate în service la nivel mondial ca urmare a unor potențiale probleme de sudură la suporturile pentru inclinarea scaunelor. În cazul în care suportul cedează, poziția șoferului în scaun se poate schimba brusc, element care mărește semnificativ pericolul producerii unui accident, în special dacă evenimentul are loc la rularea cu mare viteză.
Proprietarii vor fi notificați de această problemă, iar mașinile în cauză vor fi transportate la cel mai apropiat dealer pentru inspecții tehnice. În cazul în care sudura scaunelor față nu este corespunzătoare, această problemă va fi rectificată înainte ca mașinile să fie returnate proprietarilor.
Cedric Davy, directorul de marketing al Bugatti, a afirmat că 12 dintre cele 47 de unități afectate de recall au fost comercializate în Statele Unite.
Chiar dacă numărul total de unități rechemate în service pare infim, vă reamintim că producția lui Bugatti Chiron este limitată la numai 500 de unități, dintre care jumătate au fost comandate în primul an de la lansarea oficială, care a avut loc la Salonul Auto de la Geneva din martie 2016.
Daca habar nu ai de masini nu mai semnaliza ca stii tu cine....masinile in trecut erau facute cu simt de raspundere si nu se facea ecomonie la nimic. Nu erau facute la normla pt. profit maxim ca acum. Asta pana prin 2000....dupa 2000 masinile au fost facute din ce in ce mai prost chiar daca au evoluat tehnologic. Tehnologia excesiva si de multe ori inutila, nu a dus decat la lipsa de fiabilitate a masinilor. Iar goana dupa bani a producatorilor, la masini din ce in ce mai slabe calitativ. Asta e realitate vrei nu vrei.
Daca habar nu ai de masini nu mai semnaliza ca stii tu cine....masinile in trecut erau facute cu simt de raspundere si nu se facea ecomonie la nimic. Nu erau facute la normla pt. profit maxim ca acum. Asta pana prin 2000....dupa 2000 masinile au fost facute din ce in ce mai prost chiar daca au evoluat tehnologic. Tehnologia excesiva si de multe ori inutila, nu a dus decat la lipsa de fiabilitate a masinilor. Iar goana dupa bani a producatorilor, la masini din ce in ce mai slabe calitativ. Asta e realitate vrei nu vrei.