- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Reportaj
Ultimele stiri din Reportaj
-
Volkswagen ne-a invitat la el acasă, în Wolfsburg, pentru a vizita uzina unde, în urmă cu 50 de ani, lua naștere legendarul Golf. Nu aveam cum să ratăm această ocazie, așa că în rândurile următoare îți vom povesti întreaga experiență. (17.10)
-
Automarket a fost invitată la inaugurarea noii fabrici de anvelope Nokian Tyres de la Oradea. Mai mult, am avut ocazia să vedem procesul de producție în prima fabrică de anvelope, din lume, neutră din punct de vedere al emisiilor de CO2. (21.09)
-
BMW România a organizat un eveniment special pentru iubitorii de animale. Am fost în vizită la Urme de Bucurie by Save The Dogs, un adăpost special pentru animale, aflat la Cernavodă. Cu această ocazie, am fost la volanul noilor modele Mini Cooper și Countryman, disponibile în versiuni termice și electrice. (19.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Rebel sau elegant?
e ceva diferit, ce chiar nu era pina acum.
Pe de alta parte, adevaratul test o sa fie numarul de incidente in primii ani - eu sunt convins ca sistemele functioneaza...
Eu zic ca este corecta pozitionarea Volvo ca marca premium in concurenta cu nemtii, insa mai au mult de munca pana sa ajunga la diversitatea ofertelor germane...
Pe de alta parte, nu cred ca a dat bine ca in luna mai, in China, la automobilul folosit pentru test, sa nu functioneze sistemul City Safety. Au dat explicatia ca un angajat a uitat sa incarce una dintre baterii ... Stiam ca la o masina de test se verifica totul, mai ales daca reperul respectiv ajuta la functionarea unui alt sistem important, de prevenire a accidentelor. Masina de test, cu manechin la bord, s-a oprit ''fix'' in spatele unui camion, avand in momentul impactului cam 35 km/h ...
Cred ca nu este bine sa ne bazam exclusiv pe anumite sisteme de siguranta sau sa consideram ca vor functiona mereu, oricat de inovatoare ar fi ele ... Poate conducerea preventiva ar trebui sa fie cumva obligatorie ...
* s-au facut
Probabil din cauza a ce s-a intamplat la reprezentatia trecuta cand sistemul City Safety a "uitat" care ii era rostul. Am ras o saptamana cand am vazut faza :))
Anyway, asteptam sa le vedem in practica. Sunt putin sceptic in ceea ce priveste toata chestia asta cu masina care merge singura.
Adica necestia extrem de multe teste si o calibrare foarte fina altfel risti sa iti treaca o pasare prin fata masinii la 80km/h si masina sa puna frana, ceea ce ar fi tare neplacut.
Dar vom trai si vom vedea
asa ca toti carcotasii care tot vorbesc de ce s-a intamplat la prezentarea mondiala sa o lase mai moale, city safety functioneaza, chiar si cand masinile sunt conduse de proaste mioritice cu 12 clase.