Reactiile analistilor internationali dupa acordul Fiat-Chrysler
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa oficializarea intelegerii dintre Grupul Fiat si Grupul Chrysler, in urma careia compania italiana va primi 35% din cea americana in schimbul unor platforme si tehnologii, reactiile nu au intarziat sa apara. Si nu vorbim de reactii ale publicului larg, ci de oameni importanti si analisti cunoscuti din economie si industrie, care comenteaza pe larg afacerea inceputului de an in domeniul auto.
RANJIT UNNITHAN (J.P. Morgan)
"Consideram ca aceasta colaborare este una pozitiva pentru Fiat, ea permitandu-i constructorului italian sa isi imbunatateasca nivelul la care este perceput si dezvoltarea geografica. In plus, Fiat a primit o ocazie relativ ieftina de a incerca reanimarea Chrysler."
JENS SCHATTNER (Sal. Oppenheim)
"E rau pentru Fiat. Chiar daca nu e vorba de o injectie de fonduri in achizitie, italienii vor petrece mult timp si vor cheltui bani la dezvoltarea unor platforme comune. Daca Chrysler va disparea ulterior, totul trebuie inceput de la zero. Nu merita. Nimeni nu ar da bani pentru o astfel de afecere"
HARALD HENDRIKSE (Bank of America Merrill Lynch)
"Credem ca Fiat priveste Chrysler ca o platforma ieftina prin care marca italiana poate sa intre pe piata din SUA.
SVEN KREITMAIR (Unicredit)
"Desi credem ca aceasta miscare are sens pentru ambii producatori, credem ca agentia de rating Moody va retrograda Fiat deoarece impactul in ceea ce priveste creditele si cresterile nu va fi resimtit pe termen scurt. De altfel, exista cateva riscuri intr-o astfel de colaborare, asa cum am vazut in exemplul anterior, in colaborarea dintre Daimler si Chrysler. Cu toate acestea, Fiat si-a limitat riscurile intr-un moment in care Chrysler dispune de fonduri guvernamentale.
via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Comentarii (0)