Razboiul reclamelor: BMW isi face reclama agresiva acasa la Audi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Inceput peste Ocean, acolo unde rivalii de la BMW si Audi se ataca fara perdea prin campaniile outdoor pe care agentiile de promovare ale celor doi constructori le sustin in orasele americane, razboiul publicitar dintre cele doua marci continua la scara mare.
BMW a inchiriat fatada unui bloc aflat in Ingolstadt, orasul de origine al celor de la Audi, montand un banner de mari dimensiuni care il infatiseaza pe noul BMW Z4. Pana aici, nimic anormal. Si totusi, bannerul cu pricina este asezat la doar 300 de metri de Audi Zentrum, sediul central al constructorului german din Ingolstadt. "Jocul" BMW continua si prin mesajul reclamei, care reprezinta un joc de cuvinte intre cunoscutul slogan Audi "Vorsprung durch Technik" (Progres prin tehnologie) si "Freude" (Bucurie), termenul prin care BMW isi caracterizeaza noua gama de modele.
A rezultat "Vorsprung durch Freude" (Progres prin bucurie), un mesaj care are darul de a-i starni pe rivalii aflati la doar o aruncatura de bat. Bannerul este completat de un alt mesaj, care vizeaza de aceasta data direct modelul promovat prin banner: "Bucuria incepe cu noul BMW Z4 Roadster".
via | BMWBlog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Wayne Griffiths, CEO-ul mărcilor Seat și Cupra, și-a anunțat demisia din această funcție. El va fi înlocuit de către un nou CEO, care va avea un mandat provizoriu până la numirea unui nou oficial. (01.04)
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul fostei emisiuni Top Gear. Modelul exotic al mărcii britanice este cea mai rapidă mașină de serie pe acest circuit. (31.03)
-
Hakan Samuelsson, fostul CEO Volvo, va prelua din nou conducerea mărcii suedeze după ce Jim Rowan, actualul șef al mărcii, și-a dat demisia. Anterior, Samuelsson a fost CEO-ul Volvo vreme de 10 ani. (31.03)
-
Prețuri noua Mazda 6e în România: start de la 43.500 euro
-
Primele imagini cu noul Nissan Leaf: crossover electric cu 600 km autonomie
-
Deschizător de drumuri
-
Ford vrea să patenteze o transmisie manuală pentru vehicule electrice
-
Acesta este noul Nissan Micra: hatchback exclusiv electric înrudit cu Renault 5 E-Tech
@Audelu':
Nu stiu ce indrugi tu acolo cu angajatii si ce masini isi cumpara. Ai vreo dovada care sa sustine afirmatiile tale de fanboi sau citezi de pe audiclub.com din sectiunea "Cafenea"?
Deghizeaza-te si tu in om serios daca vrei sa raspandesti zvonuri ca la ce nick ai, nu o sa te ia in seama decat fanii Audi...
dar cine sa inteleaga?
Mercedes-ul a pierdut in momentul in care a inceput sa foloseasca aceeasi linie de design (ca si Audi de altfel) pe toate clasele de serie. Aceasta miscare nu e benefica deloc pentru imagine, pentru ca acelasi lucru il observam la marcile "medii" (vezi Ford cu design-ul kinetic si VW care foloseste chiar aceeasi tehnologie pe toate modelele). Totusi...vorbim de o marca premium...
Chiar imi doresc ca aceste "razboaie" sa tina mult si bine. Singurul care castiga sunt eu, potentialul client. ;)
"Mai e mult pana departe!" (pt Audi)
Bafta!
Cat timp vor fabrica cele mai bune motoare din lume BMW va fi sus.
Ca La toti le place puterea intro clasa PREMIUM si SIGURANTA pe masina nu Ncap ci la orice duel cu alta marca..