Razboi GM-Toyota
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
GM sustine ca Toyota are sprijin din partea Washington-ului. Americanii se arata dezamagiti ca nu ei beneficiaza de sprijinul senatorilor si congresmanilor.
Jocurile politice de la Washington nu puteau lasa in urma domeniul auto. Bob Lutz, vicepresedintele General Motors, a facut declaratii incendiare la adresa implicatiilor si sprijinului pe care Toyota l-ar avea la Casa Alba.
Lutz nu a criticat eventualul sprijin pe care Washington-ul l-ar da grupului nipon, ci faptul ca GM nu beneficiaza de un astfel de sprijin. In linii mari, boss-ul de la GM a tinut sa explice succesul Toyota in SUA si implicit situatia dificila prin care trece compania pe care o conduce, pe seama relatiilor pe care japonezii le-ar avea in Crongresul american.
Lutz nu a criticat aceasta practica sau implicarea politicului in economie, el aratandu-se dezamagit ca nu GM este compania care sa beneficieze de facilitati (neoficiale) din partea Washington-ului.
”Toyota ne depaseste. Au mai multi senatori si crongresmani decat noi. Toyota are mai multa trecere la Washington, am incercat sa nu ma duc prea des acolo, este prea deprimant”, a declarat Bob Lutz, unul din conducatorii companiei auto care se afla pe primul loc la nivel mondial de mai bine de 80 de ani.
Lutz nu a criticat eventualul sprijin pe care Washington-ul l-ar da grupului nipon, ci faptul ca GM nu beneficiaza de un astfel de sprijin. In linii mari, boss-ul de la GM a tinut sa explice succesul Toyota in SUA si implicit situatia dificila prin care trece compania pe care o conduce, pe seama relatiilor pe care japonezii le-ar avea in Crongresul american.
Lutz nu a criticat aceasta practica sau implicarea politicului in economie, el aratandu-se dezamagit ca nu GM este compania care sa beneficieze de facilitati (neoficiale) din partea Washington-ului.
”Toyota ne depaseste. Au mai multi senatori si crongresmani decat noi. Toyota are mai multa trecere la Washington, am incercat sa nu ma duc prea des acolo, este prea deprimant”, a declarat Bob Lutz, unul din conducatorii companiei auto care se afla pe primul loc la nivel mondial de mai bine de 80 de ani.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Nissan a recunoscut că unul din motivele pentru care se află în situația dificilă din prezent este lipsa de modele hibride pe anumite piețe importante. Marca japoneză s-a bazat prea mult pe mașini electrice. (06.12)
-
Mai mulți producători chinezi se vor concentra să vândă mai multe mașini cu motoare hibride în Uniunea Europeană. Cu această mutare, chinezii vor să evite noile taxe vamale pentru mașinile electrice venite din această țară. (05.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au crescut cu doar 0.1% în luna octombrie, în Europa. Totodată, vânzările de mașini electrice au crescut, în timp ce vânzările de mașini cu motoare pe benzină și diesel au fost în scădere. (22.11)
- Mașinile altora: noua generație Hyundai Palisade, un SUV de lux pentru Coreea de Sud
- Tesla va lansa un model nou în 2025: Model Q va avea un preț de 30.000 de dolari
- Dacia Duster Soul of Dakar: concept unicat inspirat din Raliul Dakar
- Topul celor mai fiabile mărci auto din 2024: Subaru, Lexus și Toyota pe primele 3 locuri
- Noul Mercedes-AMG G63 Sir Class: cea mai puternică Clasa G este inspirată de succesul lui Lewis Hamilton
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)