Bugatti Chiron a fost dezvăluit oficial cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din luna martie, atunci când a fost prezentat drept cea mai puternică maşina din istorie.
În ciuda preţului de 2.4 milioane de euro, producătorul a primit deja 200 de comenzi ferme, astfel că a anunţat că anul viitor va creşte producţia pentru a scurta timpul de aşteptare.
"Cererea a fost incredibilă, iar aceştia nu sunt clienţi cărora le place să aştepte prea mult pentru o maşină nouă. Anul viitor vom creşte producţia pentru a scurta timpul de aşteptare, dar nu putem face mai mult. În mod tradiţional, am produs o maşină pe săptămână. Anul viitor vom produce în jur de 65", spune Wolfgang Dürheimer, şeful Bugatti.
Cu alte cuvinte, unii dintre cei 200 de clienţi îşi vor primi maşinile abia peste mai bine de 3 ani. Până în prezent, cea mai mare comandă a venit din partea unui client care a cerut 6 exemplare, unul pentru utilizare personală şi alte 5 pentru membrii familiei sale.Constructorul a anunţat încă de la lansare că sportiva va fi produsă în numai 500 de exemplare, iar oficiali anticipează că restul de 300 vor fi vândute în scurt timp după începerea testelor pentru clienţi în luna martie a anului viitor. "Avem mulţi clienţi interesaţi care vor să ştie mai multe înainte de a depune un depozit. Cred că, după ce vor conduce maşina, cei mai mulţi o vor cumpăra", adaugă Dürheimer.
Bugatti Chiron are un motor cvadri-turbo de 8.0 litri şi produce 1500 de cai putere, deci cu 499 mai mulţi decât dezvolta Veyron în momentul lansării sale. Cuplul maxim este şi el imens, 1600 Nm disponibili între 2000 şi 6000 rpm, şi este transmis tuturor celor patru roţi prin intermediul unei transmisii automate cu şapte rapoarte.
Evident că performanţele nu pot fi altfel decât extraterestre: noul Bugatti Chiron reuşeşte să accelereze de la 0 la 100 km/h în mai puţin de 2.5 secunde, în timp ce viteza maximă este limitată electronic la 420 de km/h la utilizarea pe şosea.
Via Autocar
Cum iti permiti sa plagiezi ? Ce ai scris tu acolo era vorba mea adresata tie cand in 99% din comenturile tale se ascund de bune ce sunt.
Hai ca te ti de glume :))) in afara de Lexus si japoneze sa le faci de ras nu stii. Recunoaste macar ca esti cel mai hulit de pe forum si toti se reped sa iti dea manuta rosie indiferent ce ai spune. Doar esti mafiuta....madaleasca....om de nimic !
Limbaj academic de Bembeist. Frumos spus.
Nu mai visa ! Tie oricum iti pute mana a bara de RATB deci .... ai vrea tu BMW chiar si cel mai ieftin dar na....nu toti au norocul sa detina unul !
De 5 mii de euro un om poate detine un Logan nou. Nu stiu ce-i mai rau de atat. Sa ai Logan nou nout sau un Bombeu care-si turuie ''basinile'' de CO2 prin trafic ? Prefer prima varianta. Cand eram incepator am mers cu Tico. Loganul este o alta clasa , deci m-as putea obisnui chiar si cu unul cu bare nevopsite. Un lucru e CLAR: Am suspensie ca de Passat B8 pe spate. Deci m-as simti flatat de posesorii de B8 chiar . Ce faci ma fonfaitule iar iti iei voturi negative ? :))))
Fugi ma de aici de saracie ce esti ! Ticoistule :)))