În perioada 21-23 mai, inspectorii RAR, împreună cu poliţiştii rutieri, au desfăşurat, în municipiul Bucureşti, acţiuni de control care au vizat verificarea autovehiculelor cu privire la sistemul de amortizare a zgomotului.
Conform reprezentanţilor RAR, în timpul controalelor care au avut loc pe timpul nopţii au fost verificate în trafic 32 de autovehicule, iar 90,62% dintre acestea aveau deficienţe majore şi/sau periculoase, iar 59,37% prezentau neconformităţi în ceea ce priveşte emisiile poluante.
"Pentru Registrul Auto Român a fost şi rămâne o prioritate starea tehnică bună a maşinilor, motiv pentru care vă recomandăm să nu uitaţi să treceţi pe la service de câte ori este necesar şi să aveţi grijă să păstraţi autovehiculul în parametri de siguranţă. Vă reamintim, de asemenea, că puteţi redobândi talonul reţinut în trafic doar în urma reinspectării tehnice a autovehiculului, activitate prin care se certifică remedierea defecţiunilor constatate cu ocazia controlului.
Demersul este posibil doar la reprezentanțele Registrului Auto Român din întreaga ţară,” au transmis reprezentanţii RAR.Aceştia au precizat că rezultatele controalelor desfăşurate în trafic nu reflectă starea generală a parcului auto din România, deoarece echipajele mixte RAR-Poliţie opresc pentru verificare doar acele vehicule în cazul cărora există suspiciuni că au defecţiuni.
Via news.ro
60% probleme cu poluarea :))
Ce treaba au drumurile cu poluarea?
Hai ca stiu, electricele sunt proaste, jafurile Diesel sh de Germania sunt bune.
Asta e un alt studiu facut de cei ce ne obliga sa ne orientam la electrice :))
Analfabeti functionali mai sunteti si imputiti cu jafurile voastre Diesel.
Dar si cu tupeu, ca alea PHEV nu sunt bune, mai buna o coaja de la germani.
Pe asta nu o gasesti la capitolul "pretentii ca in vest", aia n-au glume de genul "iti pute mana a bara de autobuz".
Mai pe romaneste, proprietarul e unicul motiv pt care masina e in halul in care e.
Si pentru colegul eco, vezi ca inca se fabrica masini diesel, sa nu te oftici prea tare te rog.
Si pentru colegul eco, vezi ca inca se fabrica masini diesel, sa nu te oftici prea tare te rog.
Întrebarea, este retorică.
Cand nu ai bani nu iei masina, ca nu o poti intretine!
Deci decat o coaja la 2000 euro, mai bine mergi pe jos.
Acelasi lucru se poate spune si de mafia din permise auto care da la toti nerozii carnet si apoi ne miram ca suntem an de an in topul tarilor cu cei mai multi morti in accidente rutiere.
Pai cand toti prostii dau bani ca sa ia permisul si apoi isi iau masini pe care nu le pot intretine la ce sa ne asteptam?
A fost pus un articol cu unul care a avut bani de Seria 7 dar nu avea de asigurare si anvelope. Deci despre astia vorbim. Specimele care vor sa arate ca sunt altceva decat niste parliti.
Masina e pentru ei de smechereala.
Rar ul una din cel mai corupte si politizare instituții ale statului.
Asta înseamnă că poporul roman este la același nivel de sărăcie ca cei din Africa
Mafioso, aşa-i, coane: toţi “dujmanii (e-)poporului” (adică ai non-pârliţilor înnăscuţi) este nişte neisprăviţi care urăşte, din toţi bojocii lor perpetuu covidaţi şi nevaccinaţi (sau invers: covidaţi şi perpetuu nevaccinaţi), sfânta bandă întâi, aia pe care te mişti exclusiv dinamitat de respectul sacerdotal pentru ferma universală a animalelor panteiste (ah, ce-aş merge la o vânătoare de egrete, carevasăzică de e-Grete).
PS. “Nu sunteţi obligaţi să vă cumpăraţi maşini, dacă nu aveţi bani!”. Traducere după Protocoalele Înţelepţilor EMOL-ului: nu sunteţi obligaţi să aveţi bani!!! Staţi mai bine la mila Statului-Corporaţie, care nici să duceţi mâna la cap ca să vă scărpinaţi nu vă va îngădui fără autorizaţie şi fără conformitate cu prevederile statu-quo-ului Ţarcului Global. Cu alte cuvinte: dura lex, sed sex (ca la sala radio/Morse: crema la transmisie, plebea doar la recepţie).
PPS. Dialog între comisarul Corrado Cattani (înainte de a fi asasinat) şi “ezotericul” Antonio Espinosa.
CC: “Cine sunteţi voi?”
AE: “Cei care comandă! Deasupra tuturor legilor, al căror vajnic apărător eşti dumneata. Înţelegi cu ce mă ocup eu? Sunt un artist, care concepe capodopere din materiale diverse, pe care le pune împreună pentru un tot unitar, armonios: Marea Finanţă, lumea politică şi crima organizată. Pentru că toată lumea va trebui să colaboreze cu noi. Toată lumea!”.
Desigur, viaţa bate filmul, dar nici acesta nu se lasă numărat la podea.
singura solutie e ca fiecare sa filmeze si sa cheme politia cand se duce la itp si vede nereguli. altfel ne mananca sobolanii..de dreapta
Oricum, nu-mi pare rău! Ceea ce se încasează la bugetul public de pe urma mea plonjează apoi fix în achiziţia electro-mântuitoarelor planetei.
“Dar de faptul că eşti un pericol public, başca te şi mândreşti cu *isprava* asta, nu zici nimic?”…Mai degrabă iau măsuri decât să mă justific, de pildă sunt mereu atent la vitele comunale [adică la alea care vor să punem totul la comun, pentru binele frunzuliţelor…care constituie Marea Frunză, desigur ;-) ].
Si stati linistiti, se intampla peste tot in lume chestia asta, dar nu la acelasi nivel.
Si coruptia, mafia, cartiere rau damage sunt peste tot, dar nu ca prin Romania.
Cine ii batjocoreste pe cei cu masini noi banale? Eu cand vad vreo masina de la triada mai veche de 10 ani (cu mici exceptii) gandesc "uite-l si pe saracu' asta". Mai ales daca e vreo motorizare gen 18i. Daca vad un Logan nu-mi trece asta prin minte, oricat de vechi ar fi. E ceva nefiresc la o masina premium invechita si/sau submotorizata, un contrast prea puternic intre aparenta si esenta care duce in penibil pentru cineva care cunoaste cat de cat lumea automobilelor.
Sau cand masina de triada veche iti depaseste loganul nou oricat ai impinge tu de volan cum te simti? Mai tine filosofia cu aparentele si esentele?
PS. mai submotorizat decat un logan nu e decat alt logan.
Cat despre 3 stele, pe langa faptul ca sunt doar 3 pt ca nu protejeaza pietonii la impact sau ca nu are alte softuri ca franarea de urgenta, nu zice nimeni ca tre sa te rezumi la Logan. Poti sa iei un hyundai sau un Renault. Daca nu sunt bani, iei unu SH.
Ha ha ha, ce caterinca ai in tine, m-am spart de ras.
Ceea ce s-a impamantenit cumva in mintea oamenilor este ca fiecare trebuie sa aiba masina, ceea ce este complet gresit. Daca aceasta ar fi logica, atunci pentru permisul de conducere nu ar mai trebui sa se faca scoala si nici sa se dea examen.
A detine un autoturism implica costuri suplimentare, pe care multi pur si simplu nu si le pot permite, dar nici nu le iau in calcul atunci cand isi cumpara o masina si ajung sa ignore atat intretinerea de baza, cat si reparatii la sistemele de siguranta (directie, frana, iluminat). Iar aici este si problema de empatie sociala, pentru ca multi nu constientizeaza sau nu ii intereseaza ca problemele majore pe care le au masinile neintretinute corespunzator, pot deveni de multe ori adevarate pericole (atat pentru pasageri, cat si pentru ceilalti participanti la trafic).
In schimb, multi cu cazane pe roti se cred Senna pe sosele, iar apoi apar la stiri, si mai mult - de multe posesorii acestor cazane scapa cu rani usoare, iar altii (pasageri sau alti participanti la trafic) ajung la 2 metri sub pamant sau cu sechele pe viata.
O alta problema, corect identificata de multi, este prezenta acelor ateliere auto care elibereaza certificate ITP acestor cazane. Aici RAR trebuie sa faca mai mult si sa monitorizeze eliberarea certificatelor de aceste ateliere dubioase. Si sunt sigur ca cei de la RAR le cunosc. Nu sunt sute de astfel de ateliere intr-un oras (exceptand Bucurestiul), cred ca pot fi monitorizate mai bine. Aici este si obligatia noastra, a tuturor, sa semnalam si sa reclamam astfel de cazuri, atunci cand le identificam. Pagina RAR are o astfel de sectiune:
https://prog.rarom.ro/reclamatii/default.asp - dar din pacate nu stim cum sunt folosite aceste reclamatii de catre RAR. Daca atelierul este mana in mana cu RAR, poate afla toate datele despre tine si te mai trezesti ca ti-ai pus in cap niste racheti dornici sa iti dea o lectie pe viata.
Nu sunt de acord cu taxe mai mari pentru masinile mai vechi, mai ales daca acestea sunt intretinute corespunzator si nu pun in pericol siguranta rutiera. Nu cred ca asta este solutia. Pe aceeasi logica ar trebui sa creasca impozitele si pe cladirile peste X ani (nu sunt eco - necesita multa energie pentru incalzire, nu au aceleasi materiale rezistente la cutremure etc.).