Anul trecut, au fost verificate în trafic 69.130 de vehicule, la nivelul întregii ţări. Ca urmare a problemelor descoperite au fost aplicate 22.447 de sancţiuni, au fost retrase 17.938 de certificate de înmatriculare, au fost imobilizate 413 vehicule şi 113 ITP-uri au fost anulate, potrivit RAR.
La nivel general, din totalul maşinilor inspectate, 31.607 de unităţi (45.72%) aveau deficienţe tehnice majore şi/sau periculoase şi au fost declarate neconforme.
Cele mai multe neconformităţi au fost constatate la instalaţia electrică de iluminare -semnalizare (27%), punţi, jante, anvelope şi suspensie (12%), şasiu, cadru şi elemente ataşate şasiului (10%).
De asemenea, neconformităţi la sistemul de frânare au fost depistate la 4% dintre vehiculele verificate, iar în 1,57% dintre cazuri au fost constatate probleme la sistemul de direcţie.
Via Agerpres
Omiterea acestei precizări și îngroșarea paragrafului care se referă la deficiențe periculoase ce scop au domnule Cosma?
Clickbait, provocarea comentariilor sau crearea unei false impresii referitor la starea parcului auto și inducerea unor temeri nejustificate?
Ce retardati sunt astia de la RAR. Cu acordul lor se fac ITP-urile la aceste rable care merg pe strada.
Sa înțelegem ca la noxe toate autovehiculele verificate erau in regula?...RAR ul se lupta cu cei care au câte un bec ars și care poate fi înlocuit pe loc...atunci de ce continuam sa susținem ca sunt poluante dacă niciuna nu polua mai mult decât limitele?
Pe tigani, bișnițari etc care umbla cu masini suspecte nu ii opresc
Au fost multe neconformitati la sistemult iluminare-semnalizare dar multi oameni, deobicei cu BMW si Mercedes, NU semnalizeaza.
Cred ca aceste masini cu probleme la iluminare-semnalizare sunt niste vechituri.