Analiştii de la Bernstein Research spun că noul model Range Rover este cheia profitabilităţii noii platforme de la Jaguar. Englezii vor obţine profit graţie acestei platforme pentru că modelul Range Rover care o va folosi va avea un preţ mai mare, o marjă mai mare de profit şi va înregistra volume de vânzări mai mari decât orice altă variantă a platformei vândută sub marca Jaguar.
Viitorul model Range Rover, al cărui nume de cod este L560, este aşteptat să înregistreze până la 80.000 de unităţi pe an. Jaguar Land Rover a investit 1.79 miliarde de euro în dezvoltarea noii sale platforme din aluminiu, aceasta fiind esenţială pentru viitorul concernului britanic deţinut de Tata Motors. Concernul va reuşi să obţină economii de scară suplimentare graţie implementării producţiei celor două SUV-uri în aceeaşi fabrică. Analistul Max Warburton de la Bernstein Research spune că englezii vor face noul lor SUV şi mai atrăgător prin noua generaţie de motorizări cu patru cilindri în linie, care ar trebui să-i asigure lui L560 cel mai redus consum oferit vreodată de un model Land Rover/Range Rover.Via AutomotiveNews (înreg.)
la stiri similare apare o stire ca LR ar putea scoate pe piata un SUV mai mic ca Evoque.ala o sa fie un frate mai mic? sa ne asteptam si la nepoti veri etc? ;))