În standard, noul Range Rover Sport incorporează un sistem Stop-Start, o transmisie automată cu opt trepte realizată de ZF şi un sistem de tracţiune integrală permanentă. Spre deosebire de generaţia precedentă, modelul este oferit fie cu o cutie de transfer cu două trepte, care oferă tradiţionalele "High" (drum) şi "Low" (reductor pentru teren accidentat), care împarte cuplul motor 50/50 între punţi, sau o cutie de transfer cu o singură treaptă, care livrează cuplul între punţi în proporţie fixă de 42/58 pentru a oferi manevrabilitate sporită pe şosea. Încă de la lansare, englezii oferă două motorizări: un TDV6 diesel de 287 CP şi un V8 Supercharged de 5.0 litri şi 500 CP. Ulterior, va fi oferită o versiune hibridă diesel-electric şi un diesel V8.
Prima generaţie a lui Range Rover Sport a fost şi cel mai profitabil model al englezilor, iar noul model nu ar trebui să facă excepţie.
Şasiul monococă din aluminiu, suspensia şi transmisia sunt comune cu noul Range Rover, în timp ce ampatamentul şi dimensiunile sunt diferite atât de noul Range Rover, cât şi de vechiul Range Rover Sport. O premieră în gama Range Rover Sport este cel de-al treilea rând de scaune, care se pliază în portbagaj, menit să ofere două locuri suplimentare pentru copii. Trecând peste estetică, cea mai importantă schimbare faţă de generaţia precedentă vine la nivelul masei, modelul nou fiind cu aproape jumătate de tonă mai uşor. În cazul versiunii V6, avem o diferenţă de 420 kilograme, absolut impresionantă. În plus, noua generaţie este mai aerodinamică, având un coeficient de 0.34, valoare foarte bună pentru un SUV, dar apropiată de cea a unui hatchback din deceniul trecut.Via LandRover
In cazul asta Porsche poate sta linistit cu al lor Cayenne. Ramane cel mai frumos, luxos si bun SUV. Pacat ca nu au si cp la fel de multi ca al celor de la BMW (306 parca din 3 litri). dar recupereaza la alte capitole cum ar fi marca (imaginea peste concurenta),design'ul foarte elegant, fiabilitatea si materialele de cea mia buna calitate. Nu zic ca RR sau celelalte SUV-uri premium nu sunt ok...dar pur i simplu Cayenne e mai bun.
Per total masina arata binisor, dar nu imi place ca acum habitaclul pare inalt si capota joasa (din cauza farurilor mici despre care vorbeam). Masina si-a pierdut din impozanta vechii generatii.
Tipule, articolul din Constitutia Romaniei cu dreptul la libera exprimare se aplica pe spatii publice cum se subliniaza in paragraful aratat de tine, citeste mai bine la ce dai copy-paste, daca ti se pare ca Automarket este un spatiu public si poti sa vorbesti cum vrei, inclusiv sa injuri...doar ti se pare, asta o faci acasa la tine, cumva nu vrei sa intri si-n casa altcuiva sa-i citesti articole din Constitutie dupa ce-l injuri? Patetic intr-adevar.