După ce s-a bucurat de o lansare spectaculoasă și de o primire bună din partea publicului, noua generație Range Rover Sport a pregătit o surpriză și pentru toamna acestui an.
Un oficial al companiei britanice a confirmat lansarea unei versiuni hibride în toamna acestui an, cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt. Stuart Frith, coordonatorul programului de inginerie în cadrul Land Rover, a declarat că o versiune ecologică a noului Range Rover Sport va avea nevoie de un ansamblu hibrid compus dintr-un motor diesel și unul electric.
Cel mai probabil am putea asista la o evoluție a tehnologiei regăsite pe conceptul Range E plug-in, prezentat în 2011. Pe atunci, prototipul dispunea de motorul diesel de 3.0 litri al versiuni TDV6, capabil să dezvolte 245 de cai putere, și de o unitate electrică de 93 de cai. Puterea combinată era de 335 de cai putere, iar gestionarea ei se făcea cu ajutorul unei cutii automate ZF cu opt rapoarte. Motorul electric era ținut în viață de o baterie litiu-ion cu o capacitate de 14.2 kWh.Conceptul permitea o rulare complet electrică pe o distanță de 32 de kilometri și o autonomie totală de 1112 kilometri. Totul grație unui consum mediu estimat de 3.3 litri/100 de kilometri și unor emisii de numai 89 g/km. Rămâne de văzut dacă viitorul Range Rover Sport Hybrid va împrumuta caracteristicile acestui tren de propulsie.
Alături de versiunea diesel-electrică, Range Rover Sport va prezenta publicului și derivatul SDV8. După cum o sugerează și indicativul, modelul britanic va fi propulsat de un diesel V8, capabil să livreze 700 de Nm.
via wcf
Comentarii (0)