Range Rover şi revista românească Cæsar au creat o ediţie limitată Evoque

de Bogdan Mirică
Joi, 29.11.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
După revista Vogue, o publicaţie românească, Cæsar, reuşeşte să îşi asocieze numele cu celebrului crossover britanic de lux Range Rover Evoque. Englezii şi românii au creat o ediţie limitată de 9 exemplare.

Range Rover şi revista Cæsar, prima publicaţie românească de lux, au creat o colaborare cu implicaţie internaţională, al cărui rod a fost dezvăluit aseară în Bucureşti, în cadrul unui eveniment special. Constructorul britanic de automobile şi revista autohtonă au realizat o serie limitată a modelului Range Rover Evoque, unul dintre cele mai premiate modele din istoria gamei de lux (120 de distincţii internaţionale).

Evenimentul reprezintă prima asociere dintre un brand 100% românesc şi un producător de automobile de lux. Colaborarea capătă un caracter exclusivist dacă ne gândim că până în prezent doar celebra revistă Vogue a mai reuşit să îşi lege numele de o ediţie specială Range Rover, în toată istoria brandului. De asemenea, Evoque Cæsar reprezintă cea mai limitată iterare a unei ediţii speciale Range Rover.

Credem cu tărie că asocierea dintre Range Rover Evoque și Caesar va aduce un awareness suplimentar brandului , iar această ediție limitată ne va ajuta la realizarea obiectivului nostru, de a ajunge la clienți premium.

John Edwards
Global Brand Director Land Rover
Cele 9 unităţi ale acestei serii limitate Range Rover Evoque Cæsar beneficiază de echiparea de top, Dynamique, modificată conform exigenţelor revistei româneşti.

Din cele şapte unităţi cu caroserie în 5 uşi, trei sunt cu motorizare pe benzină Si4 (240 cai putere), celelalte echipate cu propulsoare diesel SD4 (190 cai putere).

Coupe-urile, doar două la număr, sunt reprezentate în această serie limitată de un diesel de 190 cai putere şi o motorizare pe benzină Si4.

Primul element de identificare vizuală a seriei limitate Evoque CÆSAR este culoarea Barolo Black. Nuanţa de fond este negru, dar, în funcţie de unghiul iluminării, devin perceptibile irizaţii roşu-închis. Cromatica finisării interioare preia tenta vişinie a exteriorului şi o prezintă într-un contrast cu tapiţeria albă.

Esential 9 exemplare Range Rover Evoque Caesar au fost create.
75.000 de euro este cea mai ieftină versiune a modelului Range Rover Evoque Caesar.
Indicativul Æ, reprezentativ pentru publicaţia Cæsar, este vizibil pe tapiţeria tetierelor, iar o plăcuţă cu numărul unic de identificare al maşinii se află pe partea din dreapta a planşei de bord.

Detaliul exterior marcant este inscripţia „Cæsar” urmată de numărul exemplarului ediţiei speciale, scris cu cifre romane.

Detaliul este vizibil pe porţiunea metalică de la baza hayonului.

Preţul automobilelor din seria Evoque Cæsar se situează la 75.000 euro cu TVA inclus. Singura excepție o constituie coupe-ul cu motorizare Si4, preţul acestuia fiind de 77.000 euro.

Comentarii (6)

  • Alex Radoi
    Este atat der premium incat badge-urile "CAESAR" aplicate la exterior sunt lipite stramb (litera "S" parca a cazut si a lipit-o cineva cu Superglue la loc). E clar ca nu e nimic oficial, sub indrumarea fabricii, e ceva incropit de catre revista si importatorul din Romania, penibil...
    43 1
  • Alex Radoi
    Ma refer la pozele 13 si 14. Pana si placuta de la interior este comandata la o firma de serigrafie pe material plan (costa cateva zeci de lei), ea fiind aplicata pe o suprafata usor curbata. Se vede ca nu-i de acolo.
    35 1
  • Alex Anton
    Tizule, ca de fiecare data cand se intampla ceva bun in tara asta, vin unii ca tine care dau cu flegme..tu crezi ca Range Rover poate face ceva asa la nivel de Romanica? plus ca la eveniment au fost 10 ziaristi straini. ia citeste aici
    "Credem cu tărie că asocierea dintre Range Rover Evoque și Caesar va aduce un awareness suplimentar brandului , iar această ediție limitată ne va ajuta la realizarea obiectivului nostru, de a ajunge la clienți premium. John Edwards, Global Brand Director Land Rover

    suna a incropeala romaneasca, nu?
    2 7
  • zarnesteanu
    "....asocierea dintre RR Evoque si Caesar va aduce un awareness suplimentar brandului ..."

    Saraca limba romaneasca. In momentul in care faci public afirmatii de genul asta in numele unei firme, esti de-a dreptul penibil. Parca nu e destul cu distrugerea limbii si scrierii in romana, acum am ajuns sa amestecam cuvintele cu engleza de parca suntem crescuti de la 3 ani intr-o tara vorbitoare de engleza. Suntem chiar atat de aproape de stadiul de maimuta incat am ajuns sa imitam orice vine din afara si sa ne batem joc de propria identitate? Pot sa inteleg amestecarea limbii romane cu orice vreti, intr-o conversatie pe internet, la o bere, samd. dar nu in declaratii oficiale, in articole publicate, la radio, TV si tot ce inseamna mass media.

    Parerea mea e ca n-a fost o idee rea asocierea unei reviste cu editie speciala RR. Dar tocmai pentru ca vorbim de o masina de lux si nu de un junghi din Asia, trebuia implementata cu ceva mai multa clasa.
    8 1
  • :)) de acord talex radoi... un fel de dacia cu aptibild bmw, si uite o colaboare dacia-bmw editie limitata
    8 0
  • @zarnesteanu, si eu imi mai permit uneori mixturi verbale romana-engleza, dar in alt scop, acela de a persifla invadarea bietei noastre limbi, chiar si la nivel cult, cu terminologie englezeasca mai ales in domeniul tehnic , ceea ce cica ii prezinta intr-o aureola "cool" pe cei care cuteaza......Dar sa nu uitam ca toti preferam sa folosim "downloadarea" in loc de "descarcarea", deoarece tendinta noastra biopsihosociala este de a ne atasa instinctiv de orice grup sau curent social "in voga", adica "la putere", pentru a ne autoreprima senzatia inspaimantatoare de vid launtric care ne domina pe toti (vid care nu s-a nascut decat din cauza inversunarii noastre in egoism, rautate, duplicitate si lasitate). Plus ca unii sunt atat de comozi incat, daca scriu, de exemplu, know-how, au impresia ca au economisit timp si spatiu. Doar vezi bine ca acum face ravagii "generatia k", adica aceea care comprima "echivalent" conjunctia "ca" sau chiar grupul "ca" din cuprinsul oricarui cuvant, deoarece Occidentul a dat unda verde pentru schimonosirea limbilor popoarelor estice, avand in vedere ca pe acestea se intemeieaza mesajul......crestin (nedenaturat).
    Without exception, we love desperately this English and this globalization because, indeed, xenomania seduces us the easiest among all the nations of the world :D
    8 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru