Range Rover va renunţa la motorul V8 aspirat de 5.0 litri în favoarea unei unităţi V6 Supercharged de 3.0 litri. Vânzările noii versiuni vor debuta în această vară, iar motorizarea de 340 CP va oferi în standard un sistem Start-Stop. Propulsorul cu şase cilindri în V oferă un cuplu maxim de 450 Nm între 3.500 şi 5.000 rpm, pe când puterea maximă este oferită la 6.500 rpm. Motorizarea este oferită doar în compania unei transmisii automate cu opt trepte şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 7.4 secunde, ceea ce o face ceva mai lentă decât unitatea care o înlocuieşte, care realiza acest sprint în 6.5 secunde.
Însă, noul motor este mai prietenos cu mediul şi mai economic, emisiile de CO2 fiind reduse cu 15%, unitatea V6 emiţând 254 grame pe kilometru. Consumul de carburant va fi şi el redus, dar englezii nu au dezvăluit încă valorile asociate noii motorizări. Cel mai probabil, aceasta este cu până la 15% mai eficientă decât motorul V8 aspirat pe care îl înlocuieşte.
A patra generaţie a SUV-ului britanic vine cu o caroserie monococă din aluminiu, care permite o reducere a masei faţă de predecesorul său. Între cele două este o diferenţă de 420 kilograme, ceea ce reprezintă 33% din masa vechiului model. Trenul de rulare păstrează suspensia pneumatică şi tracţiunea integrală permanentă cu sistemul Terrain Response. În România, versiunea de bază a noului Range Rover pleacă de la 94.116 euro cu TVA inclus.Via LandRover
hmmm.....
si eu sunt putin confuz......
daca stie cineva sa ne lamureasca si pe noi.......
Era bine sa il aibe acolo in lista.
Daca cineva care nu isi permite un V8 ca are consumul prea mare, atunci putea sa apeleze la un propulsor diesel.