Pentru a satisface astfel de preferinţe, Range Rover Hybrid a primit un ampatament mărit cu 18,6 centimetri, ceea ce a adus mai mult spaţiu pentru picioarele pasagerilor spate, dar a şi crescut lungimea totală a SUV-ului la 5.2 metri.
Pentru a profita din plin de spaţiul oferi, pasagerii vor avea la dispoziţie şi un set de scaune confortabile, care vor putea fi înclinate la 17 grade. Propulsia modelului britanic va fi asigurată de un ansamblu care combină resursele unui motor SDV6 de 3.0 litri cu cele ale unui motor electric. Rezultatul este o putere totală de 340 de cai oferiţi la 4000 de rotaţii şi un cuplu motor de 700 Nm între 1500 şi 3000 de rotaţii. Asistat de o transmisie ZF cu opt rapoarte, hibridul va garanta un consum mediu de numai 6.4 litri/100 de kilometri şi o valoare a emisiilor de numai 169 g/km.Fişa tehnică a noului Range Rover Hybrid cu ampatament mărit anunţă posibilitatea unei rulări complet electrice pentru un kilometru şi jumătate, până la o viteză de maxim 48 de km/h. Performanţele sunt şi ele decente, sprintul de la 0 la 100 de km/h realizându-se în 6.9 secunde, în vreme ce viteza maximă urcă până la 218 km/h.
Edoar strategie de market-ing! Oricum, la cat costa, nu cred ca are vreo importanta cat consuma.