Range Rover Evoque va primi o nouă opţiune începând cu generaţia 2014: transmisia automată cu nouă trepte, furnizată de ZF. Unitatea îmbunătăţeşte cu 11.4 procente economia de carburant în raport cu vechea transmisie automată cu şase trepte. Pe lângă aceasta, englezii de la Land Rover vor oferi şi un sistem de tracţiune integrală nepermanentă, care are rolul de a îmbunătăţi consumul de carburant la viteze de peste 35 km/h.
Sistemul de tracţiune integrală nepermanentă de la Range Rover se nuemşte Active Driveline şi este capabil să treacă de la 4x2 la 4x4 în doar 300 de milisecunde. Pe lângă această capacitate, sistemul are o funcţie de control electronic al diferenţialului central, care împarte cuplul între puntea faţă şi puntea spate pentru a îmbunătăţi tracţiunea şi stabilitatea. În standard, generaţia 2014 a lui Range Rover Evoque va beneficia de funcţia Torque Vectoring, care împarte cuplul motor între roţi pentru a contracara subvirarea.
Versiunea revizuită a lui Evoque va beneficia şi de un sistem îmbunătăţit de asistenţă la parcare, sistem de recunoaştere a semnelor rutiere şi sistem de avertizare la părăsirea benzii de mers fără semnalizare. La exterior, Evoque va primi în plus noi modele de jante din aliaj, sigle noi şi va putea fi comandat alături de nuanţe interioare noi.Via Autocar
mai trec cativa ani si vedem si masinutele astea cu 24 de trepte
- ARE DOAR O TREAPTA PENTRU INAPOI ??
- Ah... pai xxx-ul meu are 3 pt inapoi :)) Ce jaf e asta doar cu 1 treapta!