Salonul Auto de la Geneva 2015

Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium

Publicat Luni, 23.02.2015
de Dragoș Băltățeanu
Comenteaza 1
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 1
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
Range Rover Evoque facelift: design agresiv şi un nou motor turbodiesel din gama Ingenium - Poza 2
După teaserul prezentat săptămâna trecută, Land Rover dezvăluie toate detaliile despre noul Range Rover Evoque facelift.

Land Rover va aduce la Salonul Auto de la Geneva noul Range Rover Evoque facelift. Noul SUV premium a fost anunţat prin intermediul unui teaser publicat săptămâna trecută în care se puteau observa doar farurile noului model. Oficialii mărcii britanice nu au mai aşteptat prima zi de presă a Salonului elveţian pentru a prezenta toate detaliile noului model şi au preferat să publice în avans aceste informaţii.

Noul Evoque facelift se prezintă cu o serie de modificări la capitolul stil şi design. Partea frontală a fost modificată, Evoque având acum blocuri optice cu un design nou, ceva mai agresiv. Farurile folosesc acum tehnologia full LED şi sunt adaptive. Spoilerul faţă a fost redesenat, iar prizele de aer au dimensiuni generoase, iar calandrul este diferit. În spate avem un spoiler nou şi stopuri LED cu grafică diferită.

La interior, principala modificare este noul sistem de infotainment cu ecran tactil de opt inch cu grafică îmbunătăţită. Scaunele au fost şi ele modificate, iar sistemul All Terrain Progress Control (ATPC) a fost împrumutat de la fratele mai mare Range Rover. Gama de motorizări a fost şi ea modificată, noul Range Rover Evoque facelift primind un turbodiesel TD4 din noua familie Ingenium.

Acest propulsor este cu 20-30 kg mai uşor faţă de predecesorul său şi va fi oferit în două variante de putere: 150 CP şi 180 CP. Alături de noul motor turbodiesel va exista şi propulsorul pe benzină turbo Si4 ce va oferi 240 CP ceea ce permite noului model Evoque să atingă 100 km/oră în 7.6 secunde.

Urmareste Automarket
La capitolul sisteme de siguranţă, noul Evoque a primit un sistem de avertizare la părăsirea accidentală a benzii de rulare.
Sistemul este activ şi poate interveni prin corectarea automată a direcţie în cazul în care cel de la volan nu intervine.
Evoque facelift foloseşte şi un sistem de monitorizare a stării de oboseală a celui de la volan şi îl avertizează pe acesta când este cazul să ia o pauză.

Via Land Rover


Comentarii (1)

  • Este prea perfecta si colturoasa, incat nu este nevoie de cine stie ce modificari.
    9 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru