Range Rover Hybrid are la bază versiunea SDV6 a modelului, echipată cu un propulsor diesel de 3.0 litri şi 260 CP. Sistemul hibrid are o masă mai mică de 120 kilograme şi este compus dintr-un set de acumulatori Litiu-Ion şi un motor electric de 35 kW, integrat în carcasa transmisiei automate ZF cu opt trepte.
Ambele versiuni hibride ale celor două modele Range Rover au trei moduri de rulare, inclusiv unul 100% electric. Acesta din urmă permite atingerea vitezei de 48 km/h şi prezintă o autonomie de 1.6 kilometri în modul cu zero emisii de CO2, indiferent de model. Indiferent că vorbim despre Range Rover Hybrid sau de Range Rover Sport Hybrid, performanţele asigurate sunt la nivelul versiunilor SDV8. Astfel, sprintul 0-100 km/h este realizat în 6.9 secunde de Range Rover Hybrid, respectiv 6.7 secunde pentru Rang Rover Sport Hybrid, în timp ce ambele modele au un consum mediu declarat de 6.4 litri la sută. Spre deosebire de alte versiuni hibride din gamele rivalilor, acumulatorii nu ”fură” din spaţiul destinat pasagerilor sau din spaţiu destinat bagajelor, deoarece aceştia sunt localizaţi într-un compartiment special.Via RangeRover
Practic, partea electrica face doar recuperarea energiei de franare, pe care o refoloseste. De aici si consumul destul de bun.
Sa fim seriosi, ce valoare are rularea pe 1.6km in mod electric? :)