Radical a lansat SR1, cel mai accesibil model din gama sa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Radical, constructorul britanic specializat în modele de competiţie, a lansat noul SR1, cel mai accesibil model din gama sa. SR1 este destinat competiţiilor, iar performanţele sale sunt asigurate de faptul că echipa care l-a creat a dezvoltat şi modelul Radical SR-9, un model aparţinând clasei LMP2. Cei de la Radical spun că SR1 este cel mai performant model pe care îl poate alege un client care abordează un vehicul din această clasă. SR1 este echipat cu un motor Suzuki cu patru cilindri în linie, care dezvoltă 210 CP şi este cuplat unei transmisii secvenţiale cu şase trepte. Pentru aderenţă optimă, Radical SR1 este echipat cu un diferenţial Quaife ATB cu alunecare limitată, care gestionează livrarea puterii la roţile din spate.
Radical SR1 are o celulă de siguranţă conformă cu standardele FIA, iar habitaclul său include harnaşamente şi stingător de incediu, asigurând toate cele necesare participării la o competiţie care respectă normele FIA. Sistemul de frânare ale acestui model constă în discuri ventilate cu diametrul de 240 milimetri, încetinite de etriere cu patru pistonaşe.
Clienţilor li se pun la dispoziţie atât anvelope de competiţie, cât şi anvelope de stradă – toate cu profil de vară.Radical SR1 are un preţ de 29.850 de lire sterline, fără TVA. Suma reprezintă echivalentul a 37.178 euro fără TVA, ceea ce înseamnă că preţul cu toate taxele trece de 50.000 de euro. Cei de la Radical se adresează clienţilor care doresc să concureze la etapele de viteză în coastă şi la întrecerile organizate pe circuit, deci comparaţia cu un model de stradă nu îşi are rostul. Constructorul britanic speră să atace nişa lui Caterham SP/300.R, un alt model "accesibil" destinat circuitelor.
Via | Pistonheads
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (1)