Rabla se incheie in Germania, dar continua in Franta pana in 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In ziua in care Germania a anuntat oficial ca si-a epuizat bugetul alocat programului Rabla, acesta urmand sa nu fie continuat in perioada urmatoare, guvernul francez anunta ca versiunea proprie a programului va fi continuata pana in 2011, pentru ca succesul inregistrat in 2009 sa nu fie dublat de o cadere brusca a vanzarilor in perioada posterioara. "Avem in vedere continuarea programului pe urmatorii doi ani fiscali, 2010 si 2011, care vor continua rezultatele bune din 2009. Succesul pe care l-a avut acest program atunci cand a fost implementat trebuie dublat de o renuntare graduala la acesta", a declarat pentru Reuters ministrul Economiei din Franta, Christine Lagarde.
Programul Rabla a fost implementat in Franta in martie, aceasta fiind, de altfel, prima luna dupa cinci de scadere in care s-au inregistrat cresteri in comparatie cu anul precedent.
In Germania, oficialitatile au hotarat sistarea programului de reinnoire a parcului auto dupa ce bugetul initial alocat (cinci miliarde de euro) a fost epuizat in dimineata zilei de astazi.
Ultima comanda a insemnat si finalul unei perioade excelente pentru vanzarile auto din Germania, cei 2500 de euro pe care ii primea un neamt care hotara sa isi schimbe masina veche cu una noua stand la baza vanzarii a 2.7 milioane de masini in primele opt luni ale anului in curs. In ianuarie-august 2008, numarul de masini comercializate in Germania a fost cu 565.000 mai scazut.via | Just Auto | AFP (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Grupul Volkswagen și-a propus să vândă 15% din acțiunile mărcii Traton, un producător de camioane. Tranzacția va avea loc în prima jumătate a acestui an și ar urma să valoreze aproximativ 2 miliarde de euro. (23.01)
-
Analiștii Brand Finance au concluzionat că Toyota este cel mai valoros brand auto. În topul constructorilor de automobile, niponii sunt urmați de Mercedes-Benz și de Grupul Hyundai. (22.01)
-
Fiat a fost, și în 2024, cea mai vândută marcă a gigantului Stellantis, pentru al patrulea an consecutiv. La nivel global, italienii au comercializat peste 1.2 milioane de mașini. (22.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Toyota este cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și Grupul Hyundai, pe podium
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
- Ce debutează prin alte părți: MG Majestor este un SUV, cu o lungime de 5 metri, pentru India
Comentarii (0)