Rabla se incheie in Germania, dar continua in Franta pana in 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In ziua in care Germania a anuntat oficial ca si-a epuizat bugetul alocat programului Rabla, acesta urmand sa nu fie continuat in perioada urmatoare, guvernul francez anunta ca versiunea proprie a programului va fi continuata pana in 2011, pentru ca succesul inregistrat in 2009 sa nu fie dublat de o cadere brusca a vanzarilor in perioada posterioara. "Avem in vedere continuarea programului pe urmatorii doi ani fiscali, 2010 si 2011, care vor continua rezultatele bune din 2009. Succesul pe care l-a avut acest program atunci cand a fost implementat trebuie dublat de o renuntare graduala la acesta", a declarat pentru Reuters ministrul Economiei din Franta, Christine Lagarde.
Programul Rabla a fost implementat in Franta in martie, aceasta fiind, de altfel, prima luna dupa cinci de scadere in care s-au inregistrat cresteri in comparatie cu anul precedent.
In Germania, oficialitatile au hotarat sistarea programului de reinnoire a parcului auto dupa ce bugetul initial alocat (cinci miliarde de euro) a fost epuizat in dimineata zilei de astazi.
Ultima comanda a insemnat si finalul unei perioade excelente pentru vanzarile auto din Germania, cei 2500 de euro pe care ii primea un neamt care hotara sa isi schimbe masina veche cu una noua stand la baza vanzarii a 2.7 milioane de masini in primele opt luni ale anului in curs. In ianuarie-august 2008, numarul de masini comercializate in Germania a fost cu 565.000 mai scazut.via | Just Auto | AFP (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre, înaintate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), Dacia a comercializat peste 500.000 de mașini, pe Bătrânul Continent, în primele 11 luni din 2024. (19.12)
-
Constructorul de la Mioveni a înregistrat 10.000 de comenzi pe platforma proprie de e-commerce. Mașina aniversară este un Duster Extreme, de ultimă generație. (16.12)
-
Nissan a recunoscut că unul din motivele pentru care se află în situația dificilă din prezent este lipsa de modele hibride pe anumite piețe importante. Marca japoneză s-a bazat prea mult pe mașini electrice. (06.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Comentarii (0)