Rabla se incheie in Germania, dar continua in Franta pana in 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In ziua in care Germania a anuntat oficial ca si-a epuizat bugetul alocat programului Rabla, acesta urmand sa nu fie continuat in perioada urmatoare, guvernul francez anunta ca versiunea proprie a programului va fi continuata pana in 2011, pentru ca succesul inregistrat in 2009 sa nu fie dublat de o cadere brusca a vanzarilor in perioada posterioara. "Avem in vedere continuarea programului pe urmatorii doi ani fiscali, 2010 si 2011, care vor continua rezultatele bune din 2009. Succesul pe care l-a avut acest program atunci cand a fost implementat trebuie dublat de o renuntare graduala la acesta", a declarat pentru Reuters ministrul Economiei din Franta, Christine Lagarde.
Programul Rabla a fost implementat in Franta in martie, aceasta fiind, de altfel, prima luna dupa cinci de scadere in care s-au inregistrat cresteri in comparatie cu anul precedent.
In Germania, oficialitatile au hotarat sistarea programului de reinnoire a parcului auto dupa ce bugetul initial alocat (cinci miliarde de euro) a fost epuizat in dimineata zilei de astazi.
Ultima comanda a insemnat si finalul unei perioade excelente pentru vanzarile auto din Germania, cei 2500 de euro pe care ii primea un neamt care hotara sa isi schimbe masina veche cu una noua stand la baza vanzarii a 2.7 milioane de masini in primele opt luni ale anului in curs. In ianuarie-august 2008, numarul de masini comercializate in Germania a fost cu 565.000 mai scazut.via | Just Auto | AFP (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia Sandero continuă să-și păstreze poziția de lider al vânzărilor europene după ultimele 10 luni. Vânzările modelului românesc au crescut cu aproape 15% în 2024. (21.11)
-
Volvo a anunțat oficial că a vândut 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co către chinezii de la Zeekr. Acțiunile au fost vândute pentru o sumă de peste 700 milioane de euro. (16.11)
-
Audi a anunțat noile rezultate financiare pentru al treilea trimestru din 2024. Rezultatele arată că profiturile grupului s-au prăbușit cu 91% în această perioadă, ca urmare a deciziei de a închide fabrica de la Bruxelles. (07.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)