Qoros 3 Sedan, cel mai sigur model din 2013 conform testelor EuroNCAP
“Piața europeană este foarte importantă și nu vom renunța complet la Europa. Din păcate, dublarea vânzărilor din 2014 nu este suficientă pentru a obține o creștere sustenabilă.”, explică Phil Murtaugh, CEO-ul Qoros, într-un interivu acordat celor de la wiwo.de. Compania chineză este deținută de Chery și de Kenon Holdings.
Debutul european al Qoros a avut loc în martie 2013, la Salonul Auto de la Geneva. Spre deosebire de celelalte mărci chinezeşti care au fost comercializate până acum pe piaţa din Europa, cei de la Qoros vroiau să obțină cinci stele EuroNCAP, un nivel superior de calitate şi fiabilitate şi să se mândrească cu un design original. Chinezii de la Qoros sunt singurii care au dezvoltat o maşină de la zero în ţara respectivă şi au reuşit să obţină cinci stele de siguranţă la testele EuroNCAP în septembrie 2013. Qoros 3 City SUV, ultimul model prezentat de chinezi, avea o listă de dotări de siguranță activă și pasivă care includea următoarele elemente: ABS, limitator de viteză, sistem ISOFIX şi EBD. Cu excepţia echipării entry-level numită Active, toate 3 City SUV vor avea ESP, controlul tracţiunii, brake assist şi cornering brake control şi avertizor de centură pentru şofer. Echiparea Exite va avea avertizor pentru portul centurii de siguranţă şi pentru pasagerul din dreapta.Qoros, marca din China deţinută de Chery, aduce toată gama la Geneva
Via Autobild
Insa e foarte greu mai ales fara notorietate, fara retea de dealeri, fara marketing si nu in ultimul rand, fara un produs absolut revolutionar.
O masina banala care cu greu reuseste un catch-up la Focus sau Golf, n-are nici o sansa.
Piata europeana aproape ca este o piata inchisa.
adica e clar ca masina merita. Din nefericire nu si-au facut prea bine temele la capitolul marketing. Pe langa inginerii aia luati din curtea vag puteau sa achizitioneze si niste goebelshi pentru aparatul de propaganda.
N-am sa fiu de acord cu @alex, Qoros nu e banala. Are o imagine proprie (si personala) imprumuta din designul european dar are ceva al lui. Nu poti avea pretentii de "revolutionar" pentru canici marcile locale nu vin decat cu, cel mult, e evolutie in design iar mecanica e doar imbunatatita.
Din nefericire, le-a lipsit tobosarul cu: LUMEEEE...... LUMEEEEE.....
deci, pacat
Gandeste-te ca acel lucru pe care-l faci(produci) tu maine vine un chinez si il face la jumate de pret peste drum pentru ca familiei lui ii ajunge jumate din suma familiei tale ca sa-si cumpere orez si sa traiasca intr-o cusca de carton in China. Sa te vad eu atunci in cum strigi "Lume, lume".
sunt sigur ca tu ai scris textul la o tastatura made in Europe uitandu-te pe un monitor conceput si fabricat in romania sa numai vorbesc de partea hard facuta la barul din colt.
:))
am mai spus si alta data...C'est la vie!.... multumeste-le pentru toata aceasta "tarasenie" multinationalelor. Aceleasi care se gandesc intodeauna la angajatii lor din vest
China va fi noua putere mondiala indiferent daca tu ca le vei cumpara sau nu shlapii, telefoanele ori automobilele.
dar...parca trageai clopotele si te speriai de chineji. Acum le-ai pus tara in randul tarilor din Africa Neagra?
sa asteptam sa vedem ce ne rezerva viitorul. Eu zic ca noul pol va fi China. Poti sa aduci un argument real si viabil sa-mi demonstrezi contariul? Sau ai un bol de sticla?
ps....am reverificat chilotii....sunt made in romania :))))
Prietene, marile puteri nu se pot lauda tot timpul cu cel mai ridicat nivel de viata al locuitorilor. Europa occidentala nu mai stie cum sa nu-l supere pe Putin si rusii nu se pot lasuda cu cel mai ridicat nivel de trai. Oricat e America de America, locuitorii ei nu o duc mai bine ca suedezii din punctul de vedere al nivelului de viata, protectiei sociale etc. Faptul ca sunt multi poate insemna si un avantaj si anume mana de lucru ieftina. In rest sunt total de acord cu tine, dar nu e vina chinezilor ca noi albii am devenit puturosi si grasi.
La subiect.... Fara sa ma dau un priceput, eu cred ca strategia de vanzari a fost una total gresita. M-am plimbat putin prin Europa si nu am vazut niciun dealer al acestei marci. Am cautat de curioazitate pe net si singurul era prin Slovacia sau Slovenia si era unul multimarca. Nu-i de mirare ca au vandut in Europa mai putine masini decat au vandut compatriotii lor de la Great Wall in Romania....