Esential
5.8 | secunde ii sunt necesare Golfului GTI tunat de MR Cardesign sa atinga 100 de km/h. |
380 | de Nm este valoarea maxima a cuplului motor livrat de Golf GTI MR Cardesign. |
5.8 | secunde ii sunt necesare Golfului GTI tunat de MR Cardesign sa atinga 100 de km/h. |
380 | de Nm este valoarea maxima a cuplului motor livrat de Golf GTI MR Cardesign. |
Un model popular printre paisonatii hatchback-urilor de performanta, noul Golf GTI este folosit ca o rampa de lasnare si de catre micile firme de tuning. Este exemplul celor de la MR Cardesign, un tuner din Erfstadt, Germania, care a pus la punct un kit de accesorii bogat pentru noua generatie a hot-hatch-ului Volkswagen.
Nemtii si-au dorit mai mult putere sub capota, drept pentru care au urmat exemplul rivalilor de la ABT si au recalibrat sistemul ECU. Multumita acestei modificari, Golf GTI s-a ales cu 260 de cai putere sub capota si un cuplu motor generos, de 380 Nm.
Aportul de 50 de cai si 100 Nm imbunatateste considerabil performantele hatchback-ului, sprintul de la 0 la 100 de km/h realizandu-se in doar 5.8 secunde si nu 6.9 asemeni versiunii standard. De asemenea, si viteza maxima a urcat de la 240 de km/h pana la 263 de km/h.
Modificarile resimtite de motor au fost completate de un set nou de suspensii de la KW, care coboara garda la sol cu 50 de mm pe fata si 40 de mm pe spate.
Sistemul de franare se poate inlocui cu unul nou de la Sportech, evacuarea poate fi modificata pentru un sunet mai sportiv, iar jantele standard pot fi schimbate cu unele de 19 inch, incaltate cu pneuri Vredestein 225/35.via | carscoop
Comentarii (1)