Puma a devenit cel mai bine vândut Ford din România: “65% dintre clienți aleg versiunea micro-hibrid de 125 CP”

de Paul Cosma
Luni, 08.03.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford Puma este cel mai bine vândut model al constructorului pe piața din România, potrivit declarațiilor făcute de directorul general al companiei. Versiunea mild hybrid cu motorul EcoBoost de 125 de cai putere este preferată de 65% dintre clienți.

Cristian Prichea, directorul general al Ford România, estimează că vânzările de mașini noi din România vor crește în 2021 cu 10-15%, iar marca americană va avea un rezultat peste media pieței. 

Într-un interviu acordat publicației Economica.net, Prichea a declarat că așteaptă ca programele Rabla și Rabla Plus să înceapă cât mai repede: “Clienții așteaptă subvenția și e mai greu de vândut mașini în prezent.”

Oficialul estimează o creștere de 30% a vânzărilor de autoturisme Ford în 2021. Potrivit lui Prichea, Puma și EcoSport vor reprezenta peste 50% din totalul vânzărilor mărcii. 

Directorul Ford spune că Puma nu a putut intrat suficient de bine în piață mai ales în primele șase luni ale anului trecut”, însă SUV-ul a avut rezultate foarte bune în a doua parte a anului. 

“În al doilea semestru din 2020 am vândut 1.650 de unități, Puma devenind cel mai bine vândut model Ford. În total, în 2020, am vândut undeva la 2.000 de unități.

Deci peste 75% din vânzările modelului au fost înregistrate în semestrul doi,” a explicat Prichea. 

În prezent, 75% dintre clienții Puma sunt persoane fizice, dar Ford remarcă un interes în creștere din partea clienților de flote. 

La nivel de motorizări, cea mai vândută versiune Puma este cea mild hybrid cu motorul EcoBoost de un litru și 125 de cai putere, cu 65% din vânzările totale. 

“Clienții preferă echipările Titanium și ST Line. Ca opțiuni văd că apar tot mai des cele de confort, precum parbriz, volan și scaune încălzite, faruri LED, hayon cu deschidere electrică, dar și sisteme de siguranță,” a mai spus oficialul Ford. 

Via Economica.net

Comentarii (6)

  • 8martie
    Din fata arata absolut horror. Din laterala sar in ochi tamburii de pe spate. Iar din spate...acceptabil, dar nu suficient.
    25 19
  • 23august
    Mandria prazarilor,mandria Romaniei! Glumeam,daca nu e Dacia nu mai baloseste nimeni de dragul ei. Ba,si asta e romaneasca precum Dacia,e fix la fel.
    21 8
  • În titlu e micro-hibrid, în corpul postării e mild-hibrid. Hotărâți-vă!
    11 0
  • Se vad si in trafic Puma la greu. Sunt reusite si ca design si ca motorizare si ca pret.
    Si partea frontala aduce un pic de liniste in marea de masini agresive in genul Aygo, Audi si chiar noile Dacii.
    11 5
  • Edikkk
    micro hibrid sau mild hibrid este cam acelaşi lucru


    starterul care folosit la pornirea motorului termic devine şi generator la frânare, etc

    cam este utilizat micro hibrid când se foloseşte sistem pe 12 V (folosind bateria existentă) iar mild hibrid cam foloseşte 48 V ceea ce înseamnă că foloseşte o baterie mai mare dedicată acestui sistem.
    7 9
  • Edikkk
    Orice producător auto prezent în România este un mare plus.

    Ciudat că,
    deşi Ford a reuşit să facă o maşină electrică foarte reuşită - Ford Mach E (Mustang E) care nu are range a Tesla, dar se încarcă repede şi este mai frumoasă !
    Ford nu are un plan clar de electrificare completă precum GM.

    Ford pare aşa un Renault American, multe termice, costuri, viitorul doar timid cu o singură maşină.
    6 13

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru