Gama Peugeot va primi cele mai interesante elemente tehnologice ale concernului, cea mai mare gamă de propulsoare şi cele mai puternice motorizări.
Citroen va avea mai puţine motorizări, dar acestea vor fi mai economice, iar modelele mărcii vor avea costuri de exploatare mai reduse. În tot acest timp, gama DS se va mări, urmând să includă versiuni ale modelelor de la C1 până la C5, iar rezultatele vor fi încadrate pe piaţă ”deasupra” modelelor din gama Peugeot, deoarece vor reprezenta vârful ofertei auto a concernului PSA Peugeot-Citroen.Primul exemplu al unui model care urmează noua filozofie a francezilor este Peugeot 208 Gti, promovat din start atât pentru abilităţile sale dinamice, cât şi pentru eleganţa sa şi pentru calitatea materialelor de la bord. În tot acest timp, competitorii PSA lucrează la strategii similare pentru mărcile proprii, iar piaţa auto trece prin vremuri grele. Potrivit analiştilor din industrie, francezii trebuie să vină cu un plan bine pus la punct de schimbare a întregii game într-un mod coerent, pentru a reveni cât mai repede la profit.
Via AutomotiveNews (înreg.)
Peugeot mai premium???.....chiar daca modelul 508 a fost bine primit de presa si clienti........cred ca tot Citroen are mai multe sanse la 'categoria' premium........
cei de la Citroen sunt interesati de un model mare premium(DS9)chiar daca din spusele lor doar prin Asia.......insa chiar si C5 si C6 au ceva trasaturi premium.......
Pacat, Citronel era cel cu gadgeturi si Pejo era cel cu numarul.
P.S.
Mai in gluma, mai in serios, asa Skoda isi va mari numarul de taxiuri in Paris :P
Deci e total-total aiurea: degradeaza marca Citroen, dar totusi un lastar - anume DS - din marca ieftina Citroen, va fi peste marca lor mai buna Peugeot. Ce aiureala !! Ce o sa mai inteleaga clientul? E ca si cum in grupul Renault, Dacia ar dezvolta o marca premium, undeva pe langa Infiniti, care sa fie peste Renault. Ha ha ha!! Sau Skoda ar dezvolta o marca in apropierea lui Audi, deci clar peste VW.
Daca planul se va pune in aplicare, cred ca putem sa spunem adio PSA !! Si-asa le merge prost, vor sa ajunga din lac in put: eu in ultima vreme masini NOI de la PSA pe strada am vazut doar cateva 508 si C3, nu mai mult de 2-3 bucati din 208, niciun DS si 1-2 Citroen C4. Idem la Fiat: nimeni nu mai cumpara Fiaturi NOI. In schimb, desi sunt foarte recent lansate, am vazut multe Golf 7, cateva bucati din noul A-Class si din noul A3, Skoda Rapid, Volvo V40, noul Toyota Auris, Opel Mokka si chiar si 2 Range Rover din noua generatie.
In plus PSA gandeste tot gresit aceasta strategie. Nu inteleg de ce nu au "furat" ideea si politica celor de la VAG care reusesc sa vanda foarte bine si VW si Skoda. Iar sansele ca Seat sa-si revina sunt destul de mari. Imi amintesc ca acum vreo 12-13 ani si la ei s-a pus problema asta. Asa ca scuzati-ma, dar PSA are una dintre cele mai slabe conduceri din industria auto europeana. Degeaba se vinde bine 208, cu o floare nu se face primavara.
- istoria n'are valoare
- banii vorbeste
sau poate ca toata miscarea asta va fi facuta ca urmare a unor studii de piata
citroen o sa fie mediu spre low,
peugeot o sa fie medium spre premium
linia DS de la citroen o sa fie premium...
deci unde consternarea legata de citroen?
Pentru cel care nu s-a semnat. Nu ti se pare cam aiurea ca pe o marca ce are pretentii de premium cu unele modele (gen DS), cei din conducere sa o considere o marca mediu spre low cum zici tu? Si iti dau un exemplu simplu sa intelegi ce vreau sa spun: crezi tu ca daca Dacia sa zicem, ar face o masina de calibrul lui... Insignia sa zicem, s-ar vinde foarte bine? Nu prea cred, pentru ca ai obisnuit piata cu un anumit standard. Este si cazul de fata. Daca v-a scadea calitatea la Citroen C3 sau C4, ca sa fie sub Peugeot ca pret, cred ca gama DS va avea o problema de perceptie si imagine din partea pietei. Si este foarte riscant, mai ales ca in gama DS PSA a "pompat" zeci de milioane de euro. Bani care e destul de posibil sa fie recuperati, insa profitul va fi sub asteptari.
si vei vedea ca vanzarile sunt strans legate de mentalitate.
@all. gama DS a fost legata de Citroen din cauza costurilor/dealerilor, dar in viitor va fi defapt brandul DS.Se va lansa foarte cuand in China direct sub brandul DS cu dealeri noi. http://autonews.gasgoo.com/china-news/first-citroen-ds-store-opens-in-china-120620.shtml ,asa ca nu v-a mai conta cum va fi pozitinat Citroen in interiorul grupului.
Auzi gramatica la juma' de nume Lau..etc !
Ah, o propozitie se termina cu punct, ca eu asta am inteles din ce ai scris tu. :))
-Peugeot de volum entry level pentru a concura cu Skoda, Hyundai, Kia, Chevrolet, Renault
-Citroen volum superior pentru a concura cu VW, Opel, Honda, Toyota
-DS premium pentru a concura cu BMW, Mercedes si Audi
Nu cred ca vor avea profit cu faptul ca Citroen devine entry level, neavand astfel nici continuitate cu gama DS, fiind despartite calitativ de Peugeot.
Uneori ma minunez cat de putin pragmatici sunt francezii in comparatie cu americanii sau asiaticii.
Care mai de care mai priceput decat analistii de piata de la PSA :)))))