Speculaţiile din industrie au apărut în jurul analiştilor şi a jurnaliştilor specializaţi după ce PSA Peugeot-Citroen şi BMW au renunţat la colaborarea privind motorizările turbo alimentate cu benzină. În afară de colaborarea cu nemţii de la BMW, cei de la PSA aveau un parteneriat cu cei de la Toyota, de unde şi apariţia zvonurilor privind o eventuală renunţare la colaborarea dintre cele două concerne.
Însă, alianţa cu General Motors nu îi va împiedica pe francezi să colaboreze cu japonezii de la Toyota pe acest segment, după cum anunţă Philippe Varin. Uzina Toyota Peugeot Citroen Automobile din Kolin, Cehia, a iniţiat producţia în februarie 2005 şi are o capacitate de 300.000 de unităţi pe an. În primele şapte luni ale anului, cele trei mărci au livrat 108.616 ale celor trei modele pe care le construiesc la fabrica din Cehia. În aceeaşi perioadă a anului trecut, partenerii Peugeot, Citroen şi Toyota au vândut 129.845 unităţi. Dintre cele trei mărci, Peugeot a fost cel mai de succes în vânzarea unuia dintre tripleţii restilizaţi produşi în Kolin, modelul 107 surclasându-şi fraţii atât în primele şapte luni ale anului curent, cât şi în primele şapte luni ale anului trecut.Via AutomotiveNews (înreg.)
In orice caz, dupa mine, PSA e un constructor auto care actualmente se prezinta foarte alunecos, o oferta mai redundanta fiind greu de gasit in industrie. Pana si Fiat-Chrysler incearca o restructurare a gamei de modele si o definire mai clara a profilului marcilor din grup.