PSA Peugeot-Citroen şi Skoda au avut vânzări record în 2010
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Skoda a înregistrat cel de-al doilea an în care marchează vânzări record. În 2010, marca cehă a vândut 762.000 de unităţi, cea mai bună valoare înregistrată în istoria mărcii. În comparaţie cu 2009, cei de la Skoda au înregistrat o creştere de 11.5%, rezultatul precedent fiind de 684.200 unităţi. Odată cu recordul de vânzări din 2010, compania deţinută de concernul Volkswagen a reuşit să atingă hotarul de trei sferturi de milion de unităţi vândute într-un singur an – premieră în istoria Skoda.
"În 2010, Skoda a realizat o performanţă ieşită din comun. Pe aproape toate pieţele, am avut o creştere semnificativă şi am mărit cota de piaţă. Din nou, vânzările noastre au crescut într-un ritm cu două cifre. Pe pieţele cu dezvoltare semnificativă, rata de creştere a fost de peste 40%. Graţie acestor elemente, vom accelera ritmul de dezvoltare în următorii ani, ţinta fiind dublarea vânzărilor la nivel global până în 2018. Pentru a realiza acest lucru, trebuie să extindem gama Skoda şi să ne fortificăm activităţile de pe pieţele internaţionale", a declarat Prof.
Dr. Winfried Vahland, şeful consiliului de administraţie al Skoda Auto.Nici francezii de la PSA Peugeot-Citroen nu s-au descurcat rău în 2010, reuşind să vândă 3.6 milioane de unităţi. Graţie nivelului record de vânzări din 2010, concernul francez este pe care să-şi atingă ţinta de profitabilitate pe anul fiscal 2010, care nu s-a terminat încă. Vânzările Peugeot-Citroen au crescut cu 13 procente faţă de rezultatul din 2009, în ciuda faptului că piaţa europeană a scăzut cu 5 procente. Creşterea vânzărilor concernului PSA Peugeot-Citroen a fost realizată în baza parteneriatelor de tip joint-venture, pe care preşedintele concernului încearcă să le extindă în vederea reducerii dependenţei de piaţa din Europa.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Dacia vinde ~350.000 unitati pe an, si asta numai cu 6 modele in portofoliu fata de Skoda care are un numar dublu de masini. In plus Skoda se vinde si in China, avantaj de care Dacia nu beneficiaza. Asa ca ce arunca skoda e doar o raportare banala si derizorie, nicidecum impresionanta.
raportul acest este cat se poate de corect si cifrele sunt cat se poate de impresionante avand in vedere profitul celor de la VAG si faptul ca SKODA este devansata doar de cei de la AUDI la vanzari....
cine a vorbit ceva de tampenia de dacia si de alea 350.000 de unitati sau cate o-r fi....
DU-te si plimba-te cu duster-ul amice si gata.....
ce tampenii....unii chiar nu au ce face le place sa se bage ca musca in lapte si sa vorbeasca pe langa de ceva ce nu intereseaza si nu ii place nimanui.........