PSA Peugeot-Citroen şi-a vândut sediul central pentru a-şi reduce datoriile
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Francezii de la PSA Peugeot-Citroen au semnat un acord pentru vânzarea sediului lor central din Paris. Concernul francez a folosit sediul respectiv vreme de 48 de ani şi a recurs la vânzarea acestuia pentru a-şi reduce datoriile acumulate în ultimii ani. Clădirea va fi vândută contra sumei de 245.5 milioane de euro unei companii imobiliare, Ivanhoe Cambridge, ramura imobiliară a Caisse de depot et placement du Quebec. Francezii de la PSA vor închiria apoi clădirea pentru cel puţin nouă ani.
În prezent, sediul PSA găzduieşte 1.900 salariaţi, majoritatea angajaţi la holding-ul PSA şi ai mărcii Peugeot. Concernul franţuzesc a anunţat că îşi va vinde o parte din bunuri pentru a-şi reduce o parte din datorii, după ce acestea au ajuns la 3.4 miliarde de euro. Grupul francez a anunţat că va desfiinţa peste 6.000 de posturi din Franţa, cele mai afectate unităţi fiind centrele de producţie şi cercetare din ţara respectivă. De asemenea, 800 de angajaţi temporari vor rămâne fără contracte de muncă.
Prin acest plan, PSA vrea să economisească 800 de milioane de euro.PSA Peugeot-Citroen a semnat recent o alianţă cu General Motors. În baza acestei alianţe, cele două părţi rămân independente şi au propriile planuri strategice şi propriile capitaluri, scopul colaborării fiind dezvoltarea de modele noi şi producţia acestora. Cele două părţi vor împărţi şi soluţii tehnologice şi capacitatea de producţie din unele fabrici.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (2)