PSA Peugeot-Citroen: „Nu suntem interesaţi de un rival pentru Dacia”
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Succesul obţinut de Renault cu brandul low-cost Dacia se pare că nu îi motivează pe conaţionalii francezi de la PSA Peugeot-Citroen, care se pare că nu sunt tentaţi de acest segment de piaţă.
Philippe Varin, preşedintele grupului francez, a declarat într-un interviu recent, că Peugeot şi Citroen nu vor produce modele rivale pentru Dacia, motivând că „nu aceasta e filosofia după care se ghidează cele două branduri.” Imaginea Peugeot şi Citroen va căuta mai degrabă o poziţionare superioară, dovadă fiind chiar liniile separate de modele DS şi Hors Serie.
Varin a vorbit şi despre proiectele Peugeot M3 şi Citroen M4, vehicule low-cost, dar care nu vor fi destinate Europei, unde imaginea celor doua branduri este conturată puternic pe un alt segment. Modelele vor fi dezvoltate pentru pieţele emergente, de producţia lor urmând să se ocupe uzina spaniolă din Vigo.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Nio, producătorul chinez de vehicule electrice, plănuiește să lanseze primul său model hibrid în 2026 și îl va vinde exclusiv pe piețele externe, inclusiv în Europa. (04.11)
-
Un nou studiu realizat de germanii de la Prognos arată că fenomenul electrificării industriei auto ar putea duce la pierderi masive de locuri de muncă. Conform noului studiu, peste 186.000 de locuri de muncă ar putea să dispară până în 2035, în Germania. (04.11)
-
O reprezentanță auto din Canada a scos la vânzare modelul limitat Nissan GT-R50. În total au fost construite doar 19 unități, cu un preț de pornire de 1.1 milioane de dolari. (04.11)
Oare sa fi pierdut trenul asta si VAG, ca si ei aveau candva in plan masini low cost?! Nu cred. Pur si simplu alta e politica lor. La Renault si la alti constructori "ieftin" nu inseamna acelasi lucru :)
1. piata e deja dominata de Dacia.
2. PSA vrea sa pasteze fatada asta cu modele high-end doar pentru Europa.
Europa (partea aia mai bogata) e suficienta ca sa-i ajute sa-si recupereze investitiile in segmentul high-end. Restul lumii poate sa creada ce vrea. Aparentele in "Europa cea bogata" conteaza.