PSA Peugeot-Citroen: „Nu suntem interesaţi de un rival pentru Dacia”
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Succesul obţinut de Renault cu brandul low-cost Dacia se pare că nu îi motivează pe conaţionalii francezi de la PSA Peugeot-Citroen, care se pare că nu sunt tentaţi de acest segment de piaţă.
Philippe Varin, preşedintele grupului francez, a declarat într-un interviu recent, că Peugeot şi Citroen nu vor produce modele rivale pentru Dacia, motivând că „nu aceasta e filosofia după care se ghidează cele două branduri.” Imaginea Peugeot şi Citroen va căuta mai degrabă o poziţionare superioară, dovadă fiind chiar liniile separate de modele DS şi Hors Serie.
Varin a vorbit şi despre proiectele Peugeot M3 şi Citroen M4, vehicule low-cost, dar care nu vor fi destinate Europei, unde imaginea celor doua branduri este conturată puternic pe un alt segment. Modelele vor fi dezvoltate pentru pieţele emergente, de producţia lor urmând să se ocupe uzina spaniolă din Vigo.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Oare sa fi pierdut trenul asta si VAG, ca si ei aveau candva in plan masini low cost?! Nu cred. Pur si simplu alta e politica lor. La Renault si la alti constructori "ieftin" nu inseamna acelasi lucru :)
1. piata e deja dominata de Dacia.
2. PSA vrea sa pasteze fatada asta cu modele high-end doar pentru Europa.
Europa (partea aia mai bogata) e suficienta ca sa-i ajute sa-si recupereze investitiile in segmentul high-end. Restul lumii poate sa creada ce vrea. Aparentele in "Europa cea bogata" conteaza.