"Ne concentrăm pe siturile noastre industriale şi este normal să ne apropiem activităţile atunci când acest lucru este avantajos", a explicat Cecile Daimde, purtător de cuvânt PSA Peugeot-Citroen.
Din fericire pentru angajaţii PSA, niciunul dintre salariaţii centrului respectiv nu-şi va pierde locul de muncă. Francezii spun că le-au oferit salariaţilor poziţii noi în cadrul centrului de cercetare şi dezvoltare de la Velizy, în timp ce alţii au primit propuneri de mutare la uzina din Poissy. Nu toţi angajaţii PSA Peugeot-Citroen au fost la fel de norocoşi, circa 2.500 de angajaţi în producţie urmând să-şi piardă locul de muncă până la finele anului viitor, prin închiderea uzinei din Aulnay. PSA a semnat deja un contract cu sindicatul angajaţilor săi, care a fost de acord cu închiderea fabricii care produce Citroen C3. Concernul PSA va încerca să obţină 200 de milioane de euro în 2013 prin vânzarea de proprietăţi. Concernul va economisi încă două miliarde de euro prin disponibilizări şi prin reducerea producţiei la unele situri de producţie. Pentru a realiza acest lucru, compania franceză va disponibiliza 17% din forţa de muncă până la finele anului viitor. În 2012, PSA Peugeot-Citroen a avut o pierdere operaţională de 576 milioane de euro. Luna trecută, francezii au anunţat că au avut o scădere a veniturilor de 6.5 procente în primul sfert al anului curent.Via AutomotiveNews (înreg.)
Problema cu firmele din ziua de azi e ca vor sa faca profit scazand salariile si facand concedieri, in loc sa gaseasca solutii mutual avantajoase...de exemplu producerea unui automobil low-cost pentru Africa, Asia de S-E (sunt doar exemple). Solutii s-ar gasi insa prefera masuri pe termen scurt (parca ar gandi romaneste nu alta toti corporatistii)