Planul Back in the Race al lui Carlos Tavares ar trebui să îşi atingă obiectivele până în 2018, dar unii analişti din industria auto anunţă posibilitatea ca PSA Peugeot-Citroen să revină la profit până în 2016.
Abia după ce concernul francez va avea un cash flow pozitiv şi va avea un profit operaţional consistent va putea Carlos Tavares să ia în considerare eventuale alianţe cu alţi producători de automobile, alianţe în care Guvernul de la Paris şi chinezii de la Dongfeng vor trebui să le aprobe pentru ca directorul companiei să le poată finaliza.În 2014, PSA Peugeot-Citroen a vândut peste 2.8 milioane de unităţi la nivel global, în timp ce FCA a vândut 4.4 milioane de unităţi. Concernul francez se descurcă mai bine decât FCA pe pieţele din Asia şi Europa, în timp ce Chrysler are succes în SUA, o piaţă pe care francezii nici măcar nu vând maşini, iar Fiat comercializează deja modele pe respectiva piaţă, cum urmează să facă şi fraţii lor de la Alfa Romeo. În tot acest timp, francezii de la PSA nu au niciun model în ofertă pentru piaţa americană şi nici nu au acces la o reţea de distribuţie pe a doua cea mai mare piaţă auto din lume. Rămâne de văzut dacă analiştii auto au intuit corect potenţiala alianţă dintre FCA şi PSA Peugeot-Citroen, care rămâne o posibilitate cât timp cele două concerne vor reuşi să revină la profit în următorii ani şi să atingă un punct comun în discuţiile privind o viitoare colaborare.
Via Autocar
doi saraci fac un sarac mai mare sau un bogat mai mic?
...auzi la el text: cash flow pozitiv, profit operational. Tinand cont de nivelul comentariilor si de "contrele" de pe site termenii astia pot fi considerati injuraturi de mama.
modele ca 208 si 308 si chiar C4 Cactus au avut o primire buna din partea publicului cand sau lansat.......
cat despre grupul FCA.....ei ar trebui sa se extinda cu mai multe modele italiene pe piata americana unde modele ca viitorul Alfa Romeo Giulia...ar trebui sa faca vanzari bune.....