Grupul PSA Peugeot-Citroen a anunțat astăzi, într-o conferință care a avut loc în Franța, planul de atac pe care mărcile Citroen, Peugeot și DS îl vor urma în următorii cinci ani, perioadă în care Grupul francez încearcă să crească atât în vânzări, cât și la nivel de business. Astfel, cifra de afaceri a companiei ar trebui să urce, conform planului PSA, cu 10% până în 2018 și cu 15% suplimentari până în 2021.
Pentru a realiza acest lucru, principala metodă de punere în aplicare a planului este o ofensivă acută în zona de produse, acolo unde PSA pregătește în următorii 5 ani nu mai puțin de 26 de autoturisme și 8 utilitare complet noi care se vor adresa fie pieței globale, fie piețelor locale pe care activează francezii.
Cele mai importante produse din acest nou val vor fi cele care anunță schimbarea de paradigmă în zona eco. Astfel, PSA anunță că până în 2021 vor apărea pe piață 4 modele 100% electrice și alte 7 hibride plug-in (încărcabile la priză). PSA nu detaliază distribuția celor 11 modele de gamă "verde" pe cele trei mărci al grupului.
La fel ca toți ceilalți mari constructori, PSA se va implica și în zona dezvoltării mașinilor autonome, tehnologiile urmând să aibă în vedere și posibilitatea mașinilor de a fi interconectate în trafic.
Rebranding și intrarea pe piața din SUA
La nivelul piețelor pe care este prezent Grupul PSA, notăm faptul că francezii își doresc reintrarea în forță în Statele Unite, acolo unde vârf de lance va fi brandul premium DS, care și-a făcut deja încălzirea în Europa și China înainte de a fi considerat îndeajuns de matur pentru a încerca asaltul unei piețe noi.
Printre noutățile anunțate de grupul francez se numără și un rebranding la nivel de grup. Astfel, PSA Peugeot-Citroen se va schimba în Groupe PSA, iar logo-ul grupului a suferit și el modificări, fiind acum simplificat.
Tare mi-ar place sa vad si Renault facand acelasi lucru. Oh, dar stai putin, intai trebuie sa-si dea nisan fundul la o parte din nasul lor sa aibe si ei un cuvant de spus. Ce chestie! sa scoti japonezu' din faliment si pe urma sa nu ai loc de el pe o piata super profitabila si deschisa oricui vrea sa vina. Traiasca tovarasul goshn.
cred ca vor mai trece 1-2, chiar 3, ani de asteptare. Lucrurile bune se construiesc in timp
parerea mea ...
ca si in cazul renault, au plecat cu coada intre picioare pentru ca nu au avut cutii de vit. automate fiabile ...
fara alea nu au nici o sansa, unde mai pui ca au si handicapul supra-taxelor ... deci vor fi scumpe, poate prea scumpe ...
sincer, nu-i vad bine nici acum ... tot la cutiile de vit ma gindesc. in europa 90-95 % sunt manuale ... peste ocean e invers !!!
ar trebui sa fie bune - bune - bune, indestructibile chiar, ca sa se vinda ...
personal mi-as lua un peugeot pe motorina ... dar ... vom vedea ce vor aduce ...
drumuri bune s-aveti !
Folosesti prea mult imaginatia si prea putin dorinta de a sti adevarul.
Renault a vandut in America de Nord de la sfarsitul anilor 70 pana la sfarsitul anilor 80 si a avut un succes moderat in alianta cu AMC (producator auto american). Deci nu era singur, avea experienta unui producator local. Apoi au avut ceva probleme in Europa si au decis sa se retraga dupa ce au vandut pachetul majoritar lui Chrysler in 1987. Renault Medallion si altele au existat in continuare, dar rebranduite sub numele de Jeep si Chrysler