PSA doreste sa imparta mai multe componente cu BMW
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Francezii de la PSA doresc sa extinda parteneriatul lor cu BMW la utilizarea unor componente comune si la anumite achizitii. Astfel, francezii vor sa utilizeze aceleasi transmisii cu BMW si sisteme de climatizare similare. Pentru moment, colaborarea dintre Grupul PSA si Grupul BMW se restrange la motoarele pe benzina de 1.6 litri implementate pe modelele MINI. In trecut, BMW si Grupul PSA au impartit tehnologie pentru motoarele diesel, dar acest acord s-a incheiat in urma cu ceva vreme.
BMW ar putea primi un motor cu trei cilindri de la Grupul PSA, care va intra in gama constructorului francez in anul 2011. Noul motor cu trei cilindri este extrem de economic si ar putea fi utilizat chiar si pe vehiculele din proiectul Megacity al celor de la BMW. Bavarezii de la BMW ar putea furniza si ei motoare pentru cei de la PSA, de data aceasta fiind vorba de propulsoare de cilindree mare, cu sase cilindri.
Peugeot si Citroen au deja un parteneriat cu Toyota pentru constructia modelelor 107 si C1. De asemenea, Peugeot are un parteneriat si cu Mitsubishi, pentru constructia modelelor Outlander si 4007.
Mai mult decat atat, Peugeot va crea o versiune proprie a modelului i-MiEV. Prin intermediul acestor parteneriate, Grupul PSA isi reduce semnificativ costurile de dezvoltare si productie, gratie faptului ca utilizeaza componente comune cu alti constructori.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Este laudabil ca se fac astfel de schimburi de tehnologie - scad preturile masinilor ( evident nu scad preturile atat de mult cat cresc profiturile, dar este un pas in fata, incontestabil ) .
Exista in schimb si problema inovatiei -- " inovatia " in sinea ei sufera. Nu mai sunt la fel de multe centre de cercetare, sunt mai putini oameni implicati, sunt mai putini bani , etc. Munca de cercetare este afectata, iar pe termen lung suntem afectati cu totii de acest lucru.
Sincer, as prefera ca la un "concurs" de motoare sa fie prezenti cei de la PSA cu un motor de 1.6 ... cei de la BMW cu altul... VAG cu altul ... dar pana la urma o sa fie cam acelas motor la toti , si asta este rau pentru consumator - va disparea posibilitatea de a alege intre 7 marci cu 7 motoare diferite .. vom alege intre 7 embleme cu 3 motoare ...
Pe de alta parte, asta e capitalismul, asta e globalizarea, asta e shmenozeala. Insa nici asta nu ar fi cine stie ce impediment pana la urma. Marea problema rezida intr-un vechi proverb........anume......lucrul amestecat este manjit cu... (stiti si voi continuarea).
Si mai e ceva......pe termen scurt pierd consumatorii, nimic de zis.......dar pe termen lung o vor lua peste bot si marile corporatii auto, din aceasta globalizare. Mai traim si mai vorbim.
Inteleg ca nu poti accepta ideea, insa in articol scrie clar....si eu am spus-o cu alte ocazii ca cei de la bmw au colaborat cu psa-ul (am intalnit oameni care credeau ca psa inseamna passat :))) pana la motorizarea 2.0 de 163 de cp....si plus ca e de mintea cocosului ca fiecare trebuie sa faca ceva pentru a incheia o colaborare, tu imi dai aia eu iti dau aia, nu eu doar tie sau doar tu mie iar in cazul asta psa i-a ajutat cu tehnologia lor avansata HDI la noile motorizari BMW iar BMW-ul le-a dat o mana de ajutor la motorizarile pe benzina si toata lumea e fericita...dar de aici pana sa spui sec ca psa nu a facut motorizari pentru bmw e cale lunga. Eu v-am mai spus ca 70% din masinile de pe strada au tehnologie frantuzeasca si italiana dar nimeni nu ma crede, pe parcurs o sa intelegeti si voi de ce "prostii" astia au ceva cu vw, de ce masina frantuzeasca inseamna doar renault si nu peugeot sau citroen si multe altele pana atunci cititi bine articolul si numai faceti afirmatii nefondate.
Da E ADEVARAT se cheama sisteme de injectie comon rail BOSCH ,alternatoare BOSCH , VALEO sisteme de ABS si ESP tot BOSCH care este cel mai mare furnizor mondial din industria auto de componente . Si daca citeai bine ce am scris nu numai articolul poate ca iti dadeai seama ca lucrez in domeniu si si pot proba ce am spus.
http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail
Dar e greu pentru romanu' ULTRAS sa intelega lucrurile astea.
Cum sa pui egal intre "masina x" si "masina nemteasca" ?
Cum sa aiba masina nemteasca vreo piesa facuta inafara Germaniei ?
Cum sa ia nemtii tehnologie de la altii?
Asa ceva nu exista!!!
Nu imi convine!!! Nu ma mai joc!!! Mai bine merg pe jos!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Daca ai zice asa ceva la un cocalar detinator de Golf la SH, iti iei bataie. :D :D :D :D