Constructorii auto se confruntă cu probleme de lichidități din cauza crizei COVID-19, mulți dintre ei accesând deja credite bancare pentru asigurarea nevoilor financiare curente. Fabricile încep să fie redeschise, însă vânzările au scăzut consistent, iar analiștii consideră că redresarea va fi un proces de lungă durată.
Grupul PSA, ce deține branduri precum Peugeot, Citroen, DS sau Opel, susține că are fonduri suficiente pentru a depăși o scădere cu 50% a vânzărilor în acest an.
Compania franceză a spus că 90% dintre angajații săi sunt în concediu fără plată sau șomaj tehnic, iar reluarea producției din Europa nu are o dată stabilită în mod cert.
“Vrem să avem o companie care să evite pe cât posibil dependența de fondurile publice,” a spus directorul financiar, subliniind că PSA nu a cerut împrumuturi de la statul francez.
În primul trimestru, PSA a înregistrat o scădere de 15.6% a vânzărilor. Pentru 2020, grupul se așteaptă ca declinul vânzărilor să fie de 25% în Europa.
Via Reuters
Cu toate că nu sunt fan PSA, trebuie să recunosc că mașinile noi ce le produce acum Peugeot și Citroen sunt chiar faine și la un preț cât de cât corect.
Înțeleg ca ai avut vreo masina din grupul PSA și ai avut probleme sau ceva nemulțumiri. Baga și tu niște detalii ca oamenii sunt curioși sa afle, nu de alta da sa nu facă vreo prostie sa își cumpere.
Am condus mașini din grupul PSA și chiar soția are una și îți spun sincer sunt foarte ok, prea puține de reproșat.
Chiar și cei de la BMW foloseau motoare de la ei ca să îți faci o idee. Sa nu uitam de Faurecia, o companie din ograda lor care face destule accesorii pentru mașini nemțești premium., și se regăsesc și pe ale lor.
Dacă tot ai dat drumul la carcalac, măcar zi-ne și noua sa știm despre ce e vorba.