După ce am văzut mai mult imagini sugestive mai devreme în acest an, Honda a dezvăluit oficial prototipul Prologue, un viitor SUV electric. Eventualul model de serie va debuta în 2024, iar Prologue va fi dezvoltat împreună cu General Motors, fiind bazat pe platforma Ultium a gigantului american.
Honda Prologue a fost desenat de către o echipă de designeri din Los Angeles, iar designul prototipului este descris de marca japoneză ca fiind unul „neo-robust”. Într-adevăr, designul lui Prologue are aspectul unei mașini de teren, dar cu o caroserie ce conține suprafețe netede și cu linii fluide. În partea din față avem faruri LED, alături de o priză de aer montată în bara față. Fiind o mașină electrică, nu avem o grilă.
Și în spate avem un design similar al stopurilor, iar în locul tradiționalei embleme Honda se găsește o nouă inscripție a mărcii nipone. Remarcăm și un eleron deasupra lunetei, iar sub bara din spate este montat și un scut de protecție.
Exteriorul lui Prologue este completat de jante de 21 de inch. Mai mult, avem și un plafon panoramic, iar Prologue este vopsit și într-o culoare exclusivă North Shore Pearl.Interiorul are un design relativ minimalist, cu un instrumentar digital de 11 inch și cu un ecran central de 11.3 inch pentru sistemul multimedia. Honda spune că interiorul lui Prologue este unul foarte generos din punctul de vedere al spațiului.
Fiind bazat pe platforma Ultium, Honda Prologue are un ampatament de 3094 de milimetri, alături de o lungime de 4877 de milimetri, o lățime de 1989 de milimetri și o înălțime de 1643 de milimetri.
Honda nu a oferit nicio informație cu privire la propulsor, însă știm că Prologue va avea tracțiune integrală. Constructorul japonez va dezvălui mai multe informații pe parcurs.
via Honda
mai mult de nevoie dar excelentă
Oricum maşina nu se mai ştie unde este produsă şi de cine, de aceea "constructorul" Honda poate să fie în final doar cu numele
De BEV în general nu sunt deloc convins, mai ales că nu sunt viabile deloc ca mașini SH, așadar mașini de aruncat după câțiva ani (am mai povestit de cazul cu Focus electric luat SH cu 11.000 $ căruia îi trebuia schimbată bateria care cost 14.000 $).
Dar poate acest design trece și la modele cu alte sisteme de propulsie.