Protest inedit în China: şi-a distrus Lamborghini-ul cu ciocanele!

De Mircea Meșter
Publicat Marti, 15.03.2011
Un om de afaceri din China şi-a distrus Lamborghini-ul Gallardo nou pe care-l cumpărase recent pentru că service-ul local şi-a bătut joc de el.

Un om de afaceri din China a ales o cale inedită de a protesta contra serviciilor proaste ale dealerului Lamborghini din oraşul Qingdao. Nemulţumit de faptul că maşina cumpărată pe bani grei şi aşteptată timp de şase luni din Italia s-a defectat, iar service-ul local i-a dat înapoi maşina stricată, deşi îl anunţase că e reparată, afaceristul chinez a angajat o echipă de muncitori pentru a distruge maşina în piaţa publică, în văzul curioşilor şi al jurnaliştilor.

Maşina în cauză este un Lamborghini Gallardo comandat de omul de afaceri şi personalizat după gusturile sale. Deşi clientul a fost mulţumit de atenţia la detalii în ceea ce priveşte personalizarea, maşina nu s-a ridicat la nivelul aşteptărilor, astfel că acesta s-a hotărât să ia atitudine în cel mai curios mod cu putinţă. Protestul bogătaşului chinez a coincis, de altfel, cu Ziua Internaţională a Drepturilor Consumatorilor, guvernul chinez având grijă ca fiecare publicaţie din statul asiatic să publice această ştire.

Conform declaraţiilor posesorului (fostului) Lamborghini Gallardo, gestul său a avut rolul de a sensibiliza publicul şi de a-l împinge pe producătorul italian la o mai atentă analiză a reprezentanţilor locali pe care şi-i alege.

via | MSNBC

Comentarii (28)

  • N-are ce face cu banii...pacat de bijuteria aia. Sunt convins ca problema ei tehnica avea rezolvare dar ce sa-i faci frustarile sunt de vina...
    15 47
  • nu neaparat, daca service-ul te scoate din minti desi ai dat o gramada de bani... devii frustrat cand mergi la reprezentanta si isi bat joc de tine desi ai platit... probabil ca omul isi permite un asemenea gest extravagant, unele service-uri ar merita demolate... nu stiu cum e la ei, dar la noi stim toti cum e... si iti cam vine sa pui ciocanul la treaba :))))
    62 3
  • Konigtiger88
    ....
    Un imbecil, ma indoiesc k problema lui nu s-ar fi rezolvat in service!
    Ar trebui sa fie si el "ciocanit" in piata publica, e o metoda des intalnita la comunisti! SIEG HEIL!
    6 62
  • Pacat...a stricat masina degeaba
    A sensibilizat publicul...auzi...mai degraba spargea geamurile la service.
    33 29
  • ...
    un prost...
    astepti masina asta 6 luni si iti bati joc de ea in ultimul hal... :(
    s-au ajuns si chinezii astia, acu cativa ani nu aveau ce manca si acuma isi bat joc de cea ce au...
    pacat.... :(( nici o masina nu merita asa ceva!!!
    sa-si cumpere respectivu' o imitatie chinezeasca cand o sa apara, poate o sa fie mai multumit de ea si de service
    19 40
  • opinie
    cum sa nu faci astefel cind dai o groza de bani si astepti jumate de an ca sa-ti aduca masina si nu peste mult timp se si strica plus ca nici in service nu to poti face...sa dai bani colosali pe ceva cere se defecteaza repede ,e ft umilitor!!!
    34 5
  • Modelul totusi reprezinta o realizare extraordinara si nu era cazul sa fie tratat asa. Chiar daca mai exista si probleme (la ce masini nu exista?), acum a pierdut banii pe masina. Sunt banii lui si probabil nu duce lipsa de ei, dar este ca si cum i-a facut morman si le-a dat foc... Multi nu isi permit o astfel de achizitie, iar gestul nu prea bucura pe nimeni, dupa cum se poate vedea din poze.
    Mai bine facea sesizari la adresa celor din service, chiar demersuri in Italia si cauta o solutie sa repare masina.
    15 6
  • ce te astepti...
    Chinezii aia acum 1-2 ani doar carute reparau...acum poftim domle... nu se pricep la lamborghini-uri
    13 13
  • tot eu
    nu ca romanii ar fi mai destepti.
    9 14
  • Mda
    " service-ul local i-a dat înapoi maşina stricată, deşi îl anunţase că e reparată"
    +
    " Ziua Internaţională a Drepturilor Consumatorilor, guvernul chinez având grijă ca fiecare publicaţie din statul asiatic să publice această ştire."
    =
    Iar guvernul in loc sa ia actiuni impotriva servicelui (ca doar e comunism iar serviceul a comis o ilegalitate) are grija sa fie mediatizat cazul....ceva nu miroase a bine...stai sa fac calculul din nou

    Ilegalitate+comunism(legi dure si stricte)= Mediatizare (?!?!)

    sau campanie impotriva automobilelor straine

    In Romania cand te enervezi ai doua optiuni:
    1) Explodezi si faci gesturi negandite
    2) Taci si inghiti

    In China cand te enervezi ai doua optiuni
    1) Astepti ceva timp pana chemi niste baieti cu ciocane si le explici ce sa faca, chemi presa si anunti in piata publica ce vrei sa faci (toate astea trebuie planificate si dureaza ceva timp
    2) Citeste optiunea 1
    22 2
  • el_diablo
    E ca si cum ti-ai lua nevasta la palme....
    ...cand vii de la spital cu ea si vezi ca inca mai tuseste....
    21 8
  • ****
    si eu as fi facut la fel sa dai 100 mii de euro pe ea si sa sa pice ceva ...hai sa fim seriosi are dreptate ....cunosc o persoana care are glk 320 nou sta nu mai in service cu lunile ........
    7 7
  • :)
    Parca ar da intr-un copil...

    Ce trist...
    5 3
  • xxx
    Confom principiului chinezului,85% dintre masinile noi ale romanilor care au beneficiat de ,,opera'' serviceuilor,ar trebui sa arate la fel
    12 1
  • anonim
    alte interese
    poate ca e cea mai buna reclama pentru concurenta lamborghini...poate ca pentru gestul omului i-a fost promis un ferrari sau poate un aston martin...
    7 2
  • ba e foarte bine gandit gestul. Asa as fi facut si eu daca aveam o gramada de bani. Nu permiteam unui producator de ce-o fi el sa-si bata joc de mine dupa ce i-am umplut buzunarele cu bani. Oricum, pretul unei gramezi de fiare nu ar trebui sa fie atat de mare. Mare parte din bani sunt pentru nume.
    Deci, daca Lambo isi permite sa-si bata joc de clienti, ce a facut acest individ a atras intr-adevar atentia opieniei publice si a adus prejudicii imense firmei Lamborghini. O razbunare neasteptata pentru Lambo.
    Deci Lambo sa se gandeasca de doua ori cum isi instruiesc oamenii pe care-i angajeaza, ca vor avea mai mult de pierdut daca nu-si servesc clientii la inaltimea preturilor exorbitante la care au pretentia.
    9 2
  • Cristi
    :))
    A reparat-o manual cu ciocanelele :))
    4 1
  • corect
    @ivan: total corect, ti-ai batut joc de mine hai sa iti intoc favoarea,
    iar aceasta anti reclama pe piata chineza or sa-i usture f.m. pe cei de la Lamborghini - cota lor de piata se va duce frumos catre alte marci rivale, asa le trebuie
    3 2
  • Nu i-as plange de mila.
    Mai mult ca sigur poarta zilnic in picioare ABIBAS si la mana un BOLEX. Asa ca, prin urmare, ce a stricat a fost un MAMBORGHINI!
    Ador stirile de pe AUTOTARKET!
    Sanatate!
    1 9
  • Minti bolnave!!!
    Adevaru ii ca gandirea multora din cei ce au postat aici, ii mai "comunista" decat comunismul din China.
    Cum sa schimbi mentalitatea oamenilor, cand ei se uita la masina("daca era a mea", "daca eram in locul lui",etc)...fratilor, gestul(si mai degraba ceea ce vrea sa transmita gestul), AIA CONTEAZA!!!
    Pune-te in situatie, cu un produs cat se poate de banal: mergi cu el la garantie/service, si isi bat joc de tine!!! Aici e problema! Dar se pare ca noi urmam a doua cale amintita de "ALX.CT", putin mai sus: tacem si inghitim!
    Hai fa si tu la fel cu cuptorul, stik-ul, sau orice alt produs(care iti permiti sa il distrugi!), ca protest al serviciilor pe care le primesti.
    Dar nu...noi ne multumim sa visam si sa dam sfaturi: "ce bucuros eram daca mi-o dadea mie asa "stricata" cum era", "daca se dadea banii aia la saraci",etc.
    Putini ma vor intelege: nu sunt adeptul lafaielii in bani(am 25 de ani, o viata modesta, principii sanatoase - zic eu), dar daca respectivul facea o plangere, problema i s-ar fi rezolvat, si...cam atat. Nici tu vorba de ridicarea stachetei in serviciile oferite, schimbarea mentalitatii,etc.
    Si ma tem ca problema asta de gandire ii mult mai grava: nu cerem servicii de calitate(sau si daca cerem, nu primim, si ne multumim si asa..."ce pot face?", "daca fac plangere, pierd timp, nu rezolv nimic",etc), pentru ca noi la randul nostru nu oferim servicii de calitate,acolo unde ne desfasuram munca zilnica(fiecare unde ii: maturator, medic, mecanic, inginer, etc).
    Normal, avem motive( INTEMEIATE! Nu suntem platiti pe masura serviciilor care le oferim). Da, asa-i! Dar daca nu-ti faci lucru bine, de ce ai pretinde de la altii acest lucru???

    Lung si ...sper cu folos:)
    NU-TI BATE JOC DE TINE INSUTI, OFERIND SERVICII DE NIMIC!

    "Daca vezi un om iscusit in lucrul lui, acela poate sta langa imparati, nu langa oamenii de rand." - inteleptul Solomon.
    3 1
  • Vampirelu
    :(
    Mai e trist, dar eu zic ca sigur avea casco :))

    Gestul e aiurea, desi e pe buna dreptate, dar asta nu trebuia sa faca asa, fiind ca a pierdut mai mult.Din cate am inteles, un schimb de ulei costa extrem de mult, cateva mi de dolari, citisem pe undeva ca ajunge la 5000 de euro.Nu stiu cat de corect era articolul respectiv, dar si daca nu e corect, pretul e mare.Sa fim seriosi, in ziua de azi, lumea nu stie cum sa profite de unu-altu'.Eu m-as fi dus sincer cu protectia consumatorului pe cei din service, chiar daca nu pentru un lamborghini.NU stiu daca ei au asa ceva in china, dar ...


    Cineva spunea mai sus ca a adus un prejudiciu firmei Lamborghini.Nu a adus nici un prejudiciu, Lamborghini este condus de AUDI, iar AUDI de VW Group. Lamborghini este doar un nume, nu mai este ce a fost. La cate Ferrari au ars, cate Lamborghini au fost cu probleme ?? Orice masina are o problema, nu exista masini perfecte, fiind ca nimic nu e perfect si nimic nu tine o vesnicie.

    La chinezi e ca si la noi, ai bani, iti cumperi masina scumpa ca sa te dai mare.Putini romani isi cumpara masina ca sa o foloseasca intr-un mod util si se candesc la ce e utila.La noi e asa: vai am firma, am castigat o gramada de bani, vai cine sunt eu, imi iau bmw seria 7, uai si cand te duci la service zici uai atata costa reparatul ?? Multi nu isi permit sa le intretina ca la carte, dar ei sunt mari si tari.O masina azi o ai, maine poate nu o mai ai. Multi dintre cei care au masini de lux daca ii intrebi de ce si-au luat masina respectiva nu stiu sa raspunda.La fel si chinezul asta, si-a luat Lamborghini, dar nu a stiut ca o masina italiana se intretine cel mai greu. Oricum, asta macar isi permite alta si isi permite si sa o intretina.I-au demonstrat cei din service faptul ca se lucra MULT si PROST.

    De unde a venit conceptul asta de mult si prost ?? De la AMERICANI. Cine-s americanii ?? Europenii care nu au rezistat pe continent din cauza ca nu s-au putut integra in societatea de atunci.Africanii care munceau ca sclavi si se vindeau unu pe altul.Chinezi, mexicani, japonezi care au sperat la o viata mai buna. Deci in concluzie cine-s americanii ? Toate natiile ... De ce nu auzim stiri de genu de la nordici ?? Pentru ca ei au alt concept despre viata.Pana nu v-om schimba si noi conceptul acesta despre viata nu o sa traim mai bine.

    O zi buna, si sper sa fie de folos ce am scris, cuiva.
    6 1
  • hmm
    Eu, la final, ii dadeam si foc, ca sa fie treaba bine facuta.
    3 2
  • ben_fane@yahoo.com
    ...asa da ....
    ..foarte bine a facut,trebuia sa-i dea foc in fata servisului de unde ia returnato stricata.
    ....buna reclama le-a facut,altfel nu ai cum sa o dai la cale cu servisurile,totdeana ei au dreptate

    ....daca omu a dat atatia bani pe ea si isi permite de ce sa isi bata alti joc de bani lui ...
    0 1
  • rzn ozn
    :))
    se le fi dat la romani sa faca aceeasi treaba... in 5 minute disparea masina... pe bucati [la stricat suntem mai buni ca oricine :)), vedeti cum a ajuns tara asta]
    0 0
  • Octav72
    Multi vorbiti ca e firesc cum a procedat, dar nu aveti banii necesari sa cumparati un Lamborghini. Si mai ales, aceia sa fie bani munciti cinstit, pentru care sa va doara inima. Iar cand masina personala (indiferent cat de scumpa sau ieftina ar fi ea) sau orice alt produs, vor avea probleme ce nu se rezolva in perioada de garantie, NU o sa le distrugeti, ca sa nu pierdeti garantia si banii dati.

    La fiecare exemplar Gallardo se munceste foarte mult, sunt eforturi depuse de o intreaga echipa, ca sa rezulte o masina cat mai buna. Nimeni nu e perfect si INCA nu exista masina perfecta.
    Nu cred ca fabrica din Italia ar fi lasat problema nerezolvata pentru ca nu isi permit sa-si strice renumele, le pasa ceva mai mult de client decat ce vedeti la noi prin service-uri.

    Jeremy Clarkson castiga foarte bine, a avut un Ford GT care se tot defecta si care a fost livrat tot dupa multe luni de asteptare, dar totusi nu si-a distrus masina. Cum a spus chiar el intr-o emisiune, ii plac masinile prea mult. Chiar facea glume pe seama modului in care i-a fost adusa masina, cu un camion pe care scria ceva de genul ''la timp''.

    In China insa, un bogat om de afaceri nu a suportat prea mult faptul ca masina s-a defectat si nici nu i-a placut ca au si ei incompetentii lor, asa ca a ales solutia ''inteligenta'' si ''muncitoreasca'' de a-si distruge achizitia. Pana sa-l impinga pe producatorul italian sa-si caute reprezentanti locali mai buni in China, mai bine incerca sa rezolve cu italienii problema, era o solutie mult mai constructiva.
    0 1
  • "La fiecare exemplar Gallardo se munceste foarte mult"

    da, si sunt recompensati cu varf si indesat, asa ca nu le plange tu de mila

    omul a avut niste principii, iar cand principiile i-au fost incalcate a reactionat. simplu!
    1 3
  • Ma refeream la model ca realizare tehnologica.

    Cat despre a le ''plange de mila'', esti paralel cu ceea ce am spus in comentariu. Vorbesti degeaba de principii, atata vreme cat intelegi ce-ti inchipui sau visezi.
    0 0
  • cind vor fi capabili sa construiasca si ei o masina de genul respectiv poate vor avea respect.prostu da cu bita in balta.sint primitivi intrati in market
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru